nieuw hier :)

Syntagma

Hold On
Sjah, ik zal dan ook maar ff wat over mezelf vertellen, aangezien ik nieuw ben. Ik ben door Pjotr G (wie kent hem nie) gewezen op dit prachtige forum. Kheb zelf geen hardware, maar vinnut wel machtig interessant allemaal. Zelf gebruik ik alleen software, maar wie weet wat de toekomst allemaal nog brengt.

Wat kan ik verder nog vertellen? Ik heet in het dagelijks leven John, ben 21 jaar, woon in het rustieke Woerden, produceer onder de naam Syntagma en m'n favo stylen zijn (hard)trance & hardstyle.
Als er iemand verder nog iets wil weten van me (kan ik me niet voorstellen), dan hoor ik het wel!

Mzlls

Welkom hier!

Welke software gebruik je zoal?

ik ben trouwens ook niet vies van hardstyle 8)

Zooo bedankt voor die snelle reacties!
Jullie zullen me wel uit gaan lachen, maar ik gebruik Fruity 3.56 met plug-ins. Verder Ozone Izotope en T-racks om te masteren. Tlijkt nie veel, maar voor mij is het (op dit moment) alles wat ik nodig heb.

Je kunt twee remixen van me beluisteren op deze thread:

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=89926

Kwas te lui om er een apart linkje voor te maken :)
Verder nog vragen?

Laatst gewijzigd:
Re: Re: nieuw hier :)

Re: Re: nieuw hier :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
:confused: Wie is dat :confused:

Maar wees welkom!

Geen id :) Hij beweert de allerhoogste baas hiero te zijn, dus ik doe maar wat hij zegt.... :o:

Welkom. Ik vind het mooi als mensen zeggen genoeg aan software te hebben. Misschien denk je er na een paar maandjes dsf wel anders over !:)

Origineel geplaatst door Syntagma
... maar ik gebruik Fruity 3.56 met ruim 65 plug-ins, waarvan ik er uiteraard maar een paar gebruik, maar het gaat om het id ;) ...

Die heb je vast niet gekocht... maar waarom je uitlachen, het doel heiligt de middelen toch?

Welkom! :D

Origineel geplaatst door arnoldroelz
Die heb je vast niet gekocht... maar waarom je uitlachen, het doel heiligt de middelen toch?

Welkom! :D

:engel: Ehm, nee :)
Maar dat ben ik met je eens, over het doel heiligt de middelen. Je moet toch wat als arme student met een liefde voor muziek? :dj:

Origineel geplaatst door J-Run
Welkom:koffie:

Jij ook bedankt.
Kzit nu ff te klooien met mn avatar :) Dat ben ik niet voor de duidelijkheid, tis een figurant uit de nieuwe videoclip van 'Scooter - Weekend' lol

hallow John, eindelijk eens aangemeld?

Back