nieuw hier :)

Origineel geplaatst door Syntagma
Jullie zullen me wel uit gaan lachen, maar ik gebruik Fruity 3.56 met ruim 65 plug-ins, waarvan ik er uiteraard maar een paar gebruik, maar het gaat om het id ;) Verder Ozone Izotope en T-racks om te masteren. Tlijkt nie veel, maar voor mij is het (op dit moment) alles wat ik nodig heb.

Hmm, heeft Syntagma Farma last van een minderwaardigheidscomplex?:duivels:

En blij voor je dat je dat niet bent. Hoe onwijs lelijk dat monster is ;)
Welkom overigens.

..mn avatar: Dat ben ik niet voor de duidelijkheid,..
GOOD for you!! ;)

Enne, have fun hiero!!:biertje:

Origineel geplaatst door Niels
Welkom. Ik vind het mooi als mensen zeggen genoeg aan software te hebben. Misschien denk je er na een paar maandjes dsf wel anders over !:)

hopelijk niet. je hoeft je niet te schamen voor software hoor john. synthesizer betekent niet hetzelfde als hardware.
welkom trouwens op dit wondermooie en bovendien tolerante forum.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Hmm, heeft Syntagma Farma last van een minderwaardigheidscomplex?:duivels:

En blij voor je dat je dat niet bent. Hoe onwijs lelijk dat monster is ;)
Welkom overigens.

Ja, minderwaardigheidscomplex :) Nee hoor, maar ik ga er vanuit dat zowat iedereen hier hardware heeft staan en ik nie, dus gepaste bescheidenheid....

En die avatar heb ik maar weer weggehaald. Die was idd erg lelijk, al was het een masker, lol. Tging ff op het idee :)

Origineel geplaatst door Pjotr G
hallow John, eindelijk eens aangemeld?

Hoi Pjotr!

Jaja, goed van mij he? Niet meteen zo streng tegen me doen he! Dan ga ik van schrik misschien wel weer weg :)

Origineel geplaatst door cyan_circle
hopelijk niet. je hoeft je niet te schamen voor software hoor john. synthesizer betekent niet hetzelfde als hardware.
welkom trouwens op dit wondermooie en bovendien tolerante forum.

Dank je! Ik ben het met je eens. Volgens mij zijn er voorbeelden genoeg van mensen die met software dezelfde of nog betere muziek kunnen maken als met hardware. (Owjee nou krijg ik Pjotr weer tegen me)

Verder wil ik iedereen ff bedanken voor hun welkommetjes. Hoef ik niet steeds nieuwe posts te maken. Kwil het wel doen hoor, want ik ben beleefd ;) Maar zo kan het ook.

krijg je mij niet tegen je hoor :)

Ik zie ook wel behoorlijk in dat de kerel achter de knoppen belangrijker zijn dan de knoppen (al dan niet virtueel) zelf.

Maar goed, zoek t forum maar eens na op kansloze hard/software discussies :)

Origineel geplaatst door cyan_circle
..dit wondermooie en bovendien tolerante forum.

WEL he?! :D

Origineel geplaatst door arnoldroelz

Tjeez.. wat een coole Av! Ik lag in een deuk. Al die poppetjes. okee okee ik zal me vanaf nu gedragen.

O ja, welkom op de heftigste echtscheidingsgenerator van Nederland ("zit je nou alweer achter die computer?")!

Origineel geplaatst door wesko
Tjeez.. wat een coole Av! Ik lag in een deuk. Al die poppetjes. okee okee ik zal me vanaf nu gedragen.

O ja, welkom op de heftigste echtscheidingsgenerator van Nederland ("zit je nou alweer achter die computer?")!

lol, ervaring?

lol, ervaring?

Wellicht, maar welkom... Ervaar wat wij ervaren, het zelf meemaken is altijd beter!

Voel je hier thuis, gesteuned en gemotiveerd.... het enige dat wij je niet geven is....... nou ja dat wat je partner je geeft als je niet te vaak hier bent :)

veel plezier hier!

Welkom ;)

gr. Mario

Back