alesis andromeda

Status
Please reply by conversation.

Devon-Miles

Ouwe rot
ben stiekem en voorzichtig naar een goedwerkende alesis andromeda aan het kijken voor natuurlijk een leuke prijs.
heeft iemand er 1 staan laat het me even weten.
gr.

ammer

Das echt een dikke synth....ik heb er een tijd geleden 1 hier gehad ter reparatie (totale control surface werkte niet hebben ze vaker last van heb ik gehoord) en ik heb er toen ff een weekje mee kunnen spelen voordat ie werd opgehaald.......ontelbare routings en modulatie wegen bijna zoveel dat je er gek van wordt....bijna te uitgebreidt....en daarbij vind ik hem nogal plastiek en fragiel overkomen en voelen.

klopt, ik heb best wat dingen op het oog maar heb een andromeda altijd erg interessant gevonden. het is wel een dikke analoge polysynth met bijna teveel mogelijkheden. ik wil wel uitgedaagd worden qua sounddesign. heb toch liever een polysynth denk ik. heb toch een rijtje wat me wel trekt zowel mono als poly. Moog voyager, SE1x, prophet 08 (wordt hem denk ik niet maar klinkt wel leuk) Poly evolver keys klinkt ook ziek. Maar die Alesis .. denk dat ik hem zeker een keer gehad moet hebben en heb wel een idee dat die over een jaar of 10 toch vrij classic gaat worden.

Status
Please reply by conversation.
Back