Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik wel vaag vind is dat iemand in eerste instantie dus kwaliteitsspul maakt en verkoopt en na een tijdje pas een oplichter wordt.
Meeste oplichters beginnen gelijk al met het leveren van wanproducten en/of prestaties.
Heel vreemd dit.
even ter nuancering...
Hoe ziek en asociaal de heer P grenadier ook is....
Die 'meneer' die alle componenten eruit sloopte (reparatiemodellen) en dit weer in nieuwe modules soldeerde, is gewoon net zo erg natuurlijk. Want die deed er lekker aan mee, pas toen duidelijk werd dat ie geen geld kreeg (en dus zelf genaaid werd) ging ie posten erover op die forums...wat mij betreft is die gast net zo erg...
Beetje hypocriet, en zo zie je maar weer, als je iemand kan naaien is het geen punt, maar als je er zelf tekort aan wordt gedaan, ja dat kan niet natuurlijk...LOL
FUCK die KAPO's, die gast is net zo erg....pas gaan melden als ie zelf geen centen meer krijgt en er voorheen gewoon aan meewerken..Befehl ist Befehl zeker.
Voor mij hoeft om dit soort dingen heel die DIY markt niet, ik koop wel kant en klaar spul, liefst in een winkel, dan heb je nog enigzins een vorm van bescherming van die geldhyena's die met mooie lulkoek alleen maar gare zooi verkopen..OF gewoon via mensen regelen die je persoonlijk kent natuurlijk, dan is het wat anders.
Nee die gast wordt nu gezien als een "klokkeluider" voor mij is het gewoon een net zo erge rat. Maar ik zal het wel verkeerd zien![]()
Wat ik wel vaag vind is dat iemand in eerste instantie dus kwaliteitsspul maakt en verkoopt en na een tijdje pas een oplichter wordt.
Meeste oplichters beginnen gelijk al met het leveren van wanproducten en/of prestaties.
Heel vreemd dit.
Misschien deed die employee wel gewoon wat de baas vroeg.....als je dat niet doet lig je eruit in de meeste gevallen......arbeidsweigering ofzo heet dat...ben je sowieso je baan kwijt.

Een baan maakt niet alles heilig toch? Er is ook zoiets als moraal en verantwoordelijkheidsgevoel, noem het een geweten voor mijn part. Ik snap wel dat de maag gevuld moet worden, maar er is meer werk dan bij P. Grenadier zou ik zeggen. Verschuilen achter een baan en dan verwerpelijke dingen doen, valt niet goed te praten imo...
Vandaar dat ik ook befehl ist befehl aanhaal
Als ik bij een kaas chipito fabriek (oid) werk en mijn baas vraagt of ik er ipv kaaspoeder, kunststof poeder in een mix doet, dan kan ik toch ook niet zeggen, ja me baas wou het...lol. Zal een lekkere wereld worden als dat de graadmeter wordt, zeg maar.
Maar goed, er zijn vaak 2 zijden aan een verhaal...ik weet er het fijne niet van. Mischien wilt ie om een ander meningsverschil met ze baas, deze zo te kakken zetten uit rancune oid, ik was er niet bij....wie zal het zeggen.