Cynthia waarschuwing

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Toegevoegde waarde tov bijv. Doepfer modules is vaak beperkt. Wat je verder ook van Doepfer mag vinden, de bouwkwaliteit is de laatste 6-8 jaar met sprongen verbeterd en de keuze aan interessante, goedklinkende VCF's is enorm. Prijs/kwaliteitsvehouding is gunstig tov veel kleinere producenten.
Mijn advies: begin met Doepfer om er van te leren; dan merk je vanzelf wel of je daarna echt ook nog een vier maal zo dure EG, LFO & VCF nodig hebt.
VCA's zou ik altijd wel vanaf het begin vrij kritisch op zijn.

Mijn ervaring met de bouwkwaliteit van Doepfer is heel erg goed. Alleen MacBeth en RHD zijn beter in bouwkwaliteit.

JToegevoegde waarde tov bijv. Doepfer Prijs/kwaliteitsvehouding is gunstig tov veel kleinere producenten.
daar had ik het vorige week met Falafelbiels nog over.....
doepfer heeft hele nette prijzen en daar kunnen een heleboel onder licentiebouwers en fabrikanten veel van leren...
nu ik met diy bezig ben weet ik zeker dat ik nooit een osc. van een paar honderd euro zal kopen....

ik heb een aantal Thomas Henry x4046 vco pcb's over die ik op den duur zal bouwen en verkopen...
een dual is al door Patat Met besproken ;)
Negativespace verkocht zo'n vco voor $225 nadat ie eerst $275 vroeg....
zn vraagprijs vond ik te hoog en ik zou er ook geen $225 voor over hebben......
dan doen analogue systems en doepfer het erg netjes met hun prijzen voor vco's :okdan:

back ontopic: amnesia heeft $1550 voor de module betaald... je mag dan wel wat bouwkwaliteit verwachten..

Cynthia heeft me gezegd dat ze andere pots gaat bestellen zodat de knoppen niet meer wobbelen.

Ze moet eerst haar backlog bouwen en leveren dan pas raad ze aan te bestellen.

Zou ze meer Buchla ZO's hebben geleverd met van die wobbly pots? Ik zou voor zekerheid gaan en de tweedehands markt afstruinen. Geduld moet je sowieso hebben.

Zou ze meer Buchla ZO's hebben geleverd met van die wobbly pots? Ik zou voor zekerheid gaan en de tweedehands markt afstruinen. Geduld moet je sowieso hebben.

ik denk dat die slechte een cadeautje was voor amnesia...

vind ik niet echt professioneel van d'r.....
als je dus een aanbetaling hebt gedaan ergens in een grijs verleden en openlijk je beklag doet omdat je het wachten rondom allerlei vage smoezen zat bent, dan krijg je dit dus als resultaat.....

Cynthia heeft me gezegd ......
is ze met de productie gestart vanwege de rechtszaak of heb je dat (nog) niet gevraagd? :P
sinds ze op muff's openlijk klagen is de productie plotseling opgestart/opgeschroefd.....
ik vind het maar een raar verhaal... :stupid

lijkt me erg onprofessioneel, reden temeer om er niet te gaan shoppen

sinds ze op muff's openlijk klagen is de productie plotseling opgestart/opgeschroefd.....
ik vind het maar een raar verhaal... :stupid

msschien dacht ze" toch eens tijd om op te staan van de bank .."

Wat een bizar verhaal, halve/hele jaren wachten op een module.. is aan mij niet besteed, ben ik veel te ongeduldig voor (het gaat ook nergens over, zó goed kan het niet zijn toch)

Imo zijn er geen smoezen voor, na x-tijd is de grens van "redelijkheid & billijkheid" zoals dat mooi heet bereikt en mag je spreken van een "niet-levering" en dus ben je de klaagfase voorbij en mag een rechter er een plasje op doen.
Geld terug, of binnen 1 maand leveren lijkt mij dat een redelijke uitspraak.

Eerlijkheid duurt het langst hè :P

vind ik niet echt professioneel van d'r.....
als je dus een aanbetaling hebt gedaan ergens in een grijs verleden en openlijk je beklag doet omdat je het wachten rondom allerlei vage smoezen zat bent, dan krijg je dit dus als resultaat.....

is net wat die kerel juist nodig had,een lesje ook omdat hij zen smoel niet kan houden voor heel andere dingen,blijkbaar is hij ook de enige die het cadeautje gekregen heeft..

is ze met de productie gestart vanwege de rechtszaak of heb je dat (nog) niet gevraagd? :P
ik vind het maar een raar verhaal...

geen idee,ik heb haar gevraagt wanneer ik er 1 kan bestellen die leverbaar is,
ze heeft alle panels en de pcb's zegt ze,ze verwacht de pots weldra en dan begint ze te bouwen en eerst de backlogs te leveren,pas daarna raad ze me aan 1tje te kopen

ik kan nu 1 kopen (betalen) al zegt ze via de site maar niet meteen leverbaar dus omwille dat eerst de andere bediend zullen worden.

is net wat die kerel juist nodig had,een lesje ook omdat hij zen smoel niet kan houden voor heel andere dingen,blijkbaar is hij ook de enige die het cadeautje gekregen heeft..

geen idee,ik heb haar gevraagt wanneer ik er 1 kan bestellen die leverbaar is,
ze heeft alle panels en de pcb's zegt ze,ze verwacht de pots weldra en dan begint ze te bouwen en eerst de backlogs te leveren,pas daarna raad ze me aan 1tje te kopen

ik kan nu 1 kopen (betalen) al zegt ze via de site maar niet meteen leverbaar dus omwille dat eerst de andere bediend zullen worden.

Dat vind ik dus niet normaal als je een bedrijf wilt runnen. Als je dat soort streken prive uithaalt, a la maar dit is gewoon dom. Neuh, laat iemand anders maar de lijdensweg doorlopen dan koop ik 'm naderhand wel van 'm over.

als iemand nu nog bij cynthia iets besteld/koopt ben je imo gewoon van het spreekwoordelijke padje af...

fukking hell....

als iemand nu nog bij cynthia iets besteld/koopt ben je imo gewoon van het spreekwoordelijke padje af...

fukking hell....

JAMAAAR IK WIL IK WIL ;-[

OWJAH TIS NATIONAL ,... CAPSLOCK DAY ...LIGHT NIE AAN RON OFSZZZZZOW
8~

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back