Onbekende Promix Mengtafel?

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Oke,

Ik heb net een mengtafel opgehaald voor bijna niets. Een er goedkoop uitziende grote 24 kanaals tafel bestaande uit losse modules van promix. Iemand hier bekend mee? Lijkt wel een diy project tafel.. Hij gaat aan maar na een minuut valt hij uit.. Is het het waard om hem te laten repareren?

David

Attachments

• Foto 5.jpg
    Foto 5.jpg
    122,8 KB · Bekeken: 131
Niet mee bekend. Wat doet hij precies in die minuut dat hij wel aanstaat? En zijn er nog relevante kenmerken aan de manier waarop hij uitgaat?

De foto is een beetje onduidelijk, maar voor een DIY-project ziet het er gelikt uit.

Ik Heb hem alleen kunnen testen met de koptelefoon. Hij gaat aan, dat hoor ik ook. Dan komt er een zachte brom die steeds harder wordt tot hij uitvalt. daarna soms nog wat storing. Volgens de verkoper is hij laatst uitgemeten en afgesteld. Alleen de ledmeters kregen ze niet aan de praat maar er kwam wel signaal. Hij zou moeten werken en ik kan hem terugbrengen. Ik heb er 80,- euro voor betaald.. en zit nu met het dilemma terugbrengen of laten repareren..

ik maak straks een betere foto. Het zijn allemaal losse modules. channels zijn type promix 2636

foto's:

Attachments

• DSCN1207.jpg
    DSCN1207.jpg
    148 KB · Bekeken: 108
  • DSCN1208.jpg
    DSCN1208.jpg
    128,7 KB · Bekeken: 103
  • DSCN1209.jpg
    DSCN1209.jpg
    107,5 KB · Bekeken: 110
  • DSCN1210.jpg
    DSCN1210.jpg
    176,3 KB · Bekeken: 101
  • DSCN1211.jpg
    DSCN1211.jpg
    165,6 KB · Bekeken: 105
Brommen lijkt me een aarde probleem ofzo.....ik denk dat er in de voedingslijn iets niet helemaal pluis is. Het lijkt op een elco die zich een minuut goed houdt en dan de brui eraan geeft. Hebben ze de voedings elco's vervangen?

Ik weet niet of ze de elco's hebben vervangen.. ik ga er vanavond wat beter naar kijken.

Voor 80 euro niet retourneren. Je kan altijd kijken of je er achteraf nog wat voor terug kan krijgen omdat ze hem als (min of meer) werkend hebben verkocht.

Het probleem klinkt niet als iets wat moeilijk te repareren is, dus die kosten zullen dan ook best meevallen.

Back