Nieuwe Track

Begint lekker, maar vanaf 1.10 haak ik af. Ik verwacht dat het na de break losbarst, maar dat gebeurt niet. Pas op 2.20 komt er weer een beetje vaart in de track, maar mis ik nog steeds een goede lead/ interessante sound. Vind 'm ook te lang. Samenvattend: Begin is goed, na de break moet het anders :)

Dat stuk bij 1.10 is in mijn ogen gewoon overbodig (en later komt het nog een keer terug), het haalt de vaart eruit en is niet echt relevant in het geheel. En ik sluit me bij Hazes aan, het mist een beetje een climax. In dit stijltje zou ik zeggen dat een mooi aggressief percussielijntje dit zou bereiken, in combo met een beetje interessante lead + bass, wat zich nu allemaal afwisselt - dus kwestie van een leuke combinatie zoeken.
Wat gefilterde synths of white noise erbij en je bent weer helemaal marktconform :D
Het klinkt allemaal best leuk, maar ik mis gewoon een hoogtepunt. Na 6 minuten had je hem er ook gewoon uit kunnen mixen, wat mij betreft :D
Ik word trouwens gek van de tik in je kick, ik had een rondere gekozen, zonder tik maar wel met een snel pitchverloop zodat ie wel punchy blijft.

Edit: begrijp me trouwens niet verkeerd, op zich zitten er genoeg interessante elementen in, het heeft alleen wat meer opbouw en lijm nodig.

- vind je kick wat ouderwets klinken (hij beukt zo, mag wel diepere kick)
- die stabjes op de achtergrond waarmee je opent zijn wel ok, maar de geluiden die je later gebruikt vind ik niet zo super.
- je kick kan trouwens wel paar dB zachter

succes!

Bedankt voor de feedback!!

Ik wou het bij deze plaat zo simpel als mogelijk houden. Ik was juist wel tevreden over mijn leadsound, vooral voor de modulatie van de release, reverb en FM over de sound. Ik had de virus ti nog wel gelayered met 2 softsynths.

De kick beukt idd, maar dat was ook wel mijn bedoeling. Over smaak valt niet te twisten. Ik ga hem toch maar wel iets ronder maken, door jullie mening ;).

Nogmaals bedankt voor de tijd, moeite en de interesse voor de feedback.

Grtjes B

Back