Oude hardstyle track

Stat-X

Maar das logisch
We zijn zo'n 4 a 5 maanden terug begonnen aan deze track, en we besloten hem onderhand toch maar eens af te maken. In deze 5 maanden zijn we toch wel een beetje boven dit niveau uitgestegen, maar toch vraag ik me af wat JULLIE ervan vinden:)

http://www.speedyshare.com/133652544.html

Komt dat schooooooooot!! Omhooggetrapt..

Ah please?

Ben ik asociaal als ik een topic 3x omhoog trap?

Ben ik asociaal als ik een topic 3x omhoog trap?
Ja. :D

Ik vind 'm lekker klinken, dat voorop, echter in eerste instantie wat karig, kaal. Pas vanaf 2:33 begint het een beetje te leven, komt dan eindelijk dat waarop ik al 2 minuten zit te wachten (nou ja, dat is wat overdreven mss). Daarnaast vind ik persoonlijk de lead ietwat zacht klinken, zeker door de harde kick.
Maar nogmaals: lekker is ie op zich wel. (ik moet eens wat meer op zoek naar dat hardstyle, nieuw voor me, maar klinkt gaaf.)

Daar hebben we wat aan! Thnx voor de feedback!:)

het begin klinkt wel aardig, afgezien van het inmixgedeelte (dat altijd kut is:P) Ik zou zeggen, flikker nog wat meer reverb op die ''screech'' in het begin en compress dat zooitje, het geeft een wat voller gevoel.
Verder is de kick best ''hoog''. Het is een A, probeer eens een F (40 - 45 hz !). De melo is opzich niet slecht, ik zou er alleen wat meer ''baseline'' inplakken en iets meer met de opbouw spelen.

Ik hoor regelmatig wat achtergrond geluidjes, die mogen er gerust meer in imo!

Verder stampbaar :)

Kijkes aan, thnx voor je comment!:okdan:

Back