Occasionlijst 1999 Music House

Catscan

Electronic sounddesigner
Hehe ben bezig met mijn verhuizing en ik kwam dit tegen.
Gulden tijdperk.
Zie bijlage.

Attachments

• Musichouse 1999.jpg
    Musichouse 1999.jpg
    161,9 KB · Bekeken: 106
Ik zou alleen de Jupiter 4 meegenomen hebben met wat ik nu weet. De rest is nog steeds duur :o:

Die prijzen zijn wel in oudewetsche hollandsche florijnen he beste man. :)

Maar inderdaad, een sampler was in die tijd bijvoorbeeld nog erg duur te noemen. 2995 gulden voor een S3000XL. :D

Reken er eens een om die - zelfs zonder met inflatie rekening te houden - nu echt goedkoop is....

Die TB303 en TR808 zijn wel OK geprijsd vergeleken met nu. De rest is erg duur. Roland moduletjes gaan tegenwoordig voor minder dan 200 euro en samplers leveren al helemaal niets meer op.

Die prijzen zijn wel in oudewetsche hollandsche florijnen he beste man. :)

Maar inderdaad, een sampler was in die tijd bijvoorbeeld nog erg duur te noemen. 2995 gulden voor een S3000XL. :D

tsja ik ruilde ook ooit eens mn tb 303 met kenton socket kkit voor een a4000 sampler total compleet met alles eropen eraan ..
maar goed die is nu nog 250.- ofso waard
heb m nog
\want verkopuh is eigen lijk zonde en helll van een machiene
nog steeds

heb ook nog wel een paar midi en recordings liggen
met in de midden pagina
de 2 nd hands list

vergis je niet 10a15+ jaar terug waren er byna geen winkels waar je binnen kon lopen
enb vintage spullen kon kope,
toen wast nog by martyn thuis [zn ma haha]
wel ok je kon checken / luisteren kwam op andere ideen asje een egte obxpandedr zag staan of div rolandsjes

oja je had jhon uit veldhoven kocht ik mn eertse druumachien r8mk2

Juno2 trance - hardcorebak. Met de dominatorsound. Hahaha! :D

TX81Z - met de bekende orgels en laidley bass. Mwhahaha! :halleluja

Tsja, dat was het basisgereedschap in het hakkenbartijdperk, geen wonder dat de prijzen voor die dingen relatief hoog waren.

TR909 - de enige echte. Ooit wil je toch de echte TR909

do i need to say more :P

ps lekker druk in deze draad ‎RSB , ‎Alex Omega , ‎bikkel , ‎Boelie035 , ‎brz , ‎fourier , ‎koediman , ‎Lennox , ‎Martune , ‎oxoid , ‎rombraz , ‎Ronegen , ‎Subgroover , ‎vinnieq , ‎YKNOBS

Hey grappig :)

Toch mis ik de gulden nog weleens.. Kan het woord "euro" ook echt niet meer horen :r

Ik vind de naam EURO ook echt verschikkelijk, ECU vond ik een mooie tijdloze en best wel spacende naam die nog een paar honderd jaar mee kan. Maar EURO is echt zo'n naam die ooit even hip leek, voor een politicus dan.

Dan heb je ook nog EUROCENT, je zei vroeger toch ook geen GULDENCENT?

TBS 303 voor maar 250 gulden !!! ik heb toendertijd 2e hands via De Partikulier 450 betaald en later ook weer 450 teruggekregen volgens mij.

Mijn ex 909 was in 1998 3000 gulden, dus 2850 is echt een koopje ;)
Voor die 150 verschil kocht je er een boss DR 550 bij :D

Bedankt voor de post, Bart :mega:

Ik geef ook altijd garantie op mijn tweedehands verkopen tot aan de deur zo ongeveer.

Back