Origineel geplaatst door oli303
yo, pippo, ge moet een open source project nie vergelijken met een commerciëel product dat al 15 jaar meedraait (wel vol bugs) en heel wat marketing achter zich heeft.
Openbeos of Blue Eyed OS (of linux) zijn initiatieven van mensen met een passie voor programmeren en voor hetgeen ze ontwikkelen. Daar moet je respect voor hebben als iemand al zijn vrije tijd steekt in het perfectioneren van iets dat hij gratis met iedereen deelt! Das pas idealisme!
Het gaat er hem helemaal niet om om BeOS voor 2de keer proberen te laten slagen. Dat is helemaal buiten de kwestie!
Het is een project door BeOS liefhebbers voor BeOS liefhebbers (ook toekomstige). Ik vind dat je zo'n initiatieven nooit mag afbreken. Als het je niet interesseerd hou er je mond dan over en gebruik wat je jezelf goed bij voelt.
In de ideologie van open source : Vind je dat er te weinig apps en drivers zijn, schrijf ze dan zelf of hou je mond!
dit meen je niet serieus ofwel? geldt dat bv ook voor muziek? zo van dat je niet mag zeggen dat je bv BZN kut vindt zolang je zelf geen muziek maakt? wat een onzin..opensource nazi's in the making..... ik snap je punt wel hoor, en ik vindt het allemaal ook heel mooi dat dit soort projecten er zijn, maar ik ben ook een realist..als je niet met de realiteit kan omgaan dan heb je denk ik een groot probleem...kritische vragen stellen is alleen maar goed denk ik......verder breek ik nix af, ik ben juist heel constructief, lees mijn postings nog maar eens: als er een nieuw "realtime" OS uitkomt met daarbij gelijk een suite van highend AV applicaties *en* support voor pro-sumer audio en video hardware dan kan het nog groot worden, zeker weten....