Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoiets als wat Korg gedaan heeft? Korg M3 + Radias?

Nee man, het stikt van de toetsenisten die op zoek zijn naar goede blazers en rhodes sounds en een keyboard dat lekker speelt. Daarom is Yamaha ook al jaren lang bezig met die laffe motif series. Een oerdegelijk saaie romplerbak en dat keer op keer op keer uitmelken.ik snap die fabrikanten niet, er is nog altijd een enorme vraag naar echte analoge bakken met knoppen en dan komen met een zoveelste ROMpler?
Lijkt me nogal logisch. Ze zijn stinkend jaloers op de Korg Oasys en zijn aan het klussen geweest om een 'Oasys killer' te maken en slaan zoals gewoonlijk de plank weer eens mis door een slap aftreksel ervan te maken.
)ik snap die fabrikanten niet, er is nog altijd een enorme vraag naar echte analoge bakken met knoppen en dan komen met een zoveelste ROMpler?
als yamaha nou eens een CS40M versie 2009 zouden uitbrengen...![]()
Een oerdegelijk saaie romplerbak en dat keer op keer op keer uitmelken.

Of nee, het wordt natuurlijk gewoon de introductie van de S90XS !! 
Nope, niet meerDat denk ik niet, korg is een dochteronderneming ( of zoiets) van Yamaha dacht ik ....
. Vroeger had Yamaha wel een vinger in de pap, nu niet meer.Maar het klinkt wel als een huis. Zoiets.
Fans are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you'll be for it.
Ze gaan echt iets niet maken als er vraag naar is...of beter gezegd rendabel..
Het is niet omdat JIJ er vraag naar hebt dat er een markt voor is.Dat niet zozeer, er wordt alleen schromelijk overschat hoe groot die markt is.voor zover ik volg is die markt lekker volledig verzadigt.
Net als de analoge markt... voor zover ik volg is die markt lekker volledig verzadigt