• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland [XV3080]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nicolas

{ minimalist }
Hello synthbuddies!

Wegens upgrade te koop aangeboden:

Roland XV3080 synthmodule in perfecte staat. Spatzuiver, diep en strak. Zij heeft altijd in een 19" rack gewoond, 1x erin geschroefd, sindsdien nooit meer verplaatst. Ik ben de eerste eigenaar... ze heeft geen garantie meer, maar ze is absoluut in nieuwstaat... de originele verpakking en handleidingen heb ik ook voor je... Ze wordt verkocht voor 900 euro. (verkoop geen ruil) eventueel met 6 units hoge SKB flightcase (mooi) maar daar spreken we nog wel over ;) Wie wordt de gelukkige nieuwe baas / bazin?

kijk hier voor meer details: http://www.sospubs.co.uk/sos/jul00/articles/rolandxv3080.htm

Als je even wil komen luisteren... ik woon in Rotterdam...

groetjes en tot mails,

Nicolas

laatste update:

+ roland xv3080
+ sr-jv80-15
+ sr-jv80-16
+ 6 unit hoog SKB rack
+ doos en handleidingen

samen voor... 900 euro

lager ga ik niet... :erm:

Eh KOM OP! HOU DE XV SERIE HOOG ,EN MENSEN LIG NIET TE ZEIKEN KOPEN DIE SHIT, DE PRESETS ZIJN ECHT WEL RELAX EN DE INTERFACE< EN JA JULLIE DENKEN DAT JE DIE PRESETS OOIT ZELF KUNT BROUWEN OP EEN virtueel analoge synth, zoals een viruss en daarom is hij te min, sam ps(kan nooit). Antwoorden maar .

Trouwens Voor HOeveel doe je die JV tjes weg. OF alleen heel het paket.laat effe weten

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Trouwens Voor HOeveel doe je die JV tjes weg. OF alleen heel het paket.laat effe weten
Ik blijf lekker stug volhouden: alles gaat samen weg :), de prijs is onderhandelbaar, maar doe wel een realistisch bod 8)

Origineel geplaatst door Nicolas
laatste update:

+ roland xv3080
+ sr-jv80-15
+ sr-jv80-16
+ 6 unit hoog SKB rack
+ doos en handleidingen

samen voor... 900 euro

lager ga ik niet... :erm:

toch wel lager: voor 750 euro... !!!!!!!
(MET 2x expansions, ZONDER 19" rack (die is al weg))

iedereen die interesse heeft -> Persoonlijk Bericht sturen,
iedereen die geen interesse heeft, ga lekker buiten spelen, het is mooi weer ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back