Eerste "Doepfer Modular" opname

ronnyvalder

Ouwe rot
Hallo,bij deze een mp3 van een opname die ik deze avond gemaakt heb met mijn
vrij recente aangekochte Doepfer Modular.
De klok is een LFO die naar een clock divider gaat en via de clocksequencer naar lin
mixers en triggers voor de ADSR's,verder een springreverb,en wat aan de knoppen gedraaid :-)

Attachments

• Nebula.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 71
Klinkt goed, zeker voor een eerste opname. Zit een duidelijke, mooie opbouw in.

edit: handig, zo'n patchgeheugen. Alleen het oproepen van een preset zal niet heel snel zijn. ;)

Ja,heb is me nu al ne spaghetti :-)
Nu had ook alleen maar 80 cm en 120 cm kabels gebruikt ;-)
Had er meer willen uitkrijgen,maar kan maar aan een paar knopjes tegelijkertijd draaien :-)
Volgende keer extra LFO's die dingen overnemen,of ADSR's die nog eens apart triggers ontvangen

Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje! :okdan:

Vind de track alleen niet echt reclame voor een modulair systeem dat kan toch veel vetter ;)

goed gedaan, mooie opbouw en catchy modular patterns.

Hallo,bedankt voor jullie reacties

@Jean : ja,ben zeer tevreden over het speeltje,maar momenteel had ik niet mijn nieuwe
6 HE racks,want heb er nog een hele boel modules bij ;-)
Te verslavend :-)

@Bakkebaard : thanx,er komt zeer binnenkort nog wel ééntje ;-)

@Bass : ja,je kan dit inderdaad ook met andere toestellen,reclame voor een modular was dit niet voor bedoeld hé ;-)
Maar zowiezo heb ik VCA's te kort,en had ook maar 1 VCO per geluidje gebruikt,
heb nu nog een OSC van MFB,3 DCO die als 1 kunnen werken,als je hiermee wat tussen de DCO's detuned wordt het al wat anders :-)

@Quifster : hé,lang geleden :-),bedankt voor jou reactie,de bass pattern is gedaan
met dus klokdividers en het triggeren van de filter met deze in combi met de pitch en vca
die op het einde van het nummer volledig open gaat :-)

Laatst gewijzigd:
Deze vind ik echt wel geslaagd. Zo geslaagd dat je best in het vervolg een bijsluiter met je songs meegeeft, waarvoor hulde. Ik kan me inbeelden dat mensen onder invloed van bepaalde medicatie toch beter eerst gewaarschuwd worden.
Knap gedaan !

Back