crumar ds2

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
cuba 7000 zocht laatst een crumar ds2 :geslaagd:
best leuke dco synth met aparte featers
aleen ....
die prijs
non cv gate ...geloof gate erop ala de korg delta ....

link mp Advertentienr.:255596304

Prijs: 800.-
Datum: 31-05-09 23:24
Gezien: 125 keer

ik heb er ook 2 , die ga ik verkopen.
bij interesse kan men alvast contact opnemen , zal ze zeer binnenkort eropzetten
had er eerst 1 waarvoor ik 1 potmeter zocht. toen de tweede gevonden, gekocht als reserveonderdelen, echter vrij makkelijk beiden laten opknappen. werken sindsdien ( 10jaar of zo) zonder enige uitval . 1 gebruikt zelfs live . nooit problemen. brakke valt dus wel mee. vrij eenvoudig van binnen, geweldige layout en verrassende directe sound.
ga ze wegdoen vanwege geldgebrek door grote aanschaf ( ems)
niet gemidificeerd, 1 met flightcasedeksel, 1 zonder deksel.
enige wat er na al die jaren aan was en is: 1 vcf pot kraakje, 1 portamentoknob functioneert niet.
houdt stemming goed vast. prima synth's , had ik de ruimte en het geld zouden ze zeker blijven.
vraagprijzen samen 1200, 700 apart. voorkeur om ze samen te verkopen

Laatst gewijzigd:
vindt t egt veel sunny watje vraagt ,... en je hebt er al reserved who :bekdicht:
is wel een hands on synthje,.. maar voor 700+ eu kocht ik de teisco 110fvan ,..

meeste jammere is toch wel dater geen cv op zit en geloof ik ook niet makkelijk is om te fixen net as de siel cruise

2 voor 1200 , ben er zeer aan verknocht, da's wat ik er voor vraag.
teisco heeft me nooit aangetrokken, net zo min als siel. niet echt een vergelijking.
maar goed. als je hem niet wilt , moet je hem niet kopen , en anders mag je me ook pb'en , net zo vriendelijk

overtuig me eens wat r byzonder aan de crumar is
kweet de trilogy en nog zo een zitten vol met de juiste cems maar klinkt egt beroerdt [weird ] hebk me laten vertellen !

de crumar spirit is een heel andere verhaal, das een superbak

en de bitt99 /01 zijn redelijk te noemen ook dco / midi wel fatt !sounding

rest van crumar is geloofk allemaal ri organ / string bakkies enso 8D

dus
ik heb wel t een en ander gelezen over de crumar ds1/2
wat goeds ...meer slechts ...idd uitval van componenten ..bv een osc/ env ofso
ben wel benieuwd watje aantrekt aan deze bak ?
behalve t uiterlijk[die is ok te noemen]:maffia: gaat t nu ff niet om :dubbel:

[waarom ik durfde te zeggen dat veel is [konder ooit eentje kopuh toen van eeniemand wark mn eerste tr606 kocht lang geleden dus voor 200.- gld ...tyden veranderen das waar :Z

pfffff, je hebt hem nog nooit gezien/geproeft maar wel een mening over de gangbare prijs ???
( waarom verdoe ik m'n tijd hieraan)
kom eens snel langs en overtuig uzelf. je bent ( nog ) welkom.
heb ook een trilogy gehad, leuke synth echter snel weer vertrokken.
dees bespeel ik al meer dan 10 jaar. waarom??
design/ sound/ feeling, kweet niet, als je al geen tijd hebt om op korte termijn op de koffie te komen , misschien kan youtube je dan verder helpen.
vriendelijke groet, sunny

ps : misschien een tipje van de sluier: denk dat dit na de spirit de beste crumar is . vrijwel alleen discrete componenten ,als je kunt programeren: een heele fijne sound en live snel om te schakelen. zoiets...?
ps2 koffie aanbod blijft gelden tot volgende week

Laatst gewijzigd:
pfffff, je hebt hem nog nooit gezien maar wel een mening over de gangbare prijs ???
( waarom verdoe ik m'n tijd hieraan)
kom eens snel langs en overtuig uzelf. je bent ( nog ) welkom.
heb ook een trilogy gehad, leuke synth echter snel weer vertrokken.
dees bespeel ik al meer dan 10 jaar. waarom??
design/ sound/ feeling, kweet niet, als je al geen tijd hebt om op korte termijn op de koffie te komen , misschien kan youtube je dan verder helpen.
vriendelijke groet, sunny

nou op youtube slingeren dus maar een paar vid,s ...een leuke van paar minuten die gemaakt is voor een ebay verkoop
kan me voorstellen asje beetje kan playen ..doe ik ook pas een paarjaar ist wel een easy tweakable synth ,...volgensmij
met een heldere layout
dat vindt ik ook vd cs30 die sommige weer ingewikkeld vinden
sc6 sjunnie

geef niehoor kzitje niet te stangn,
vroeg me af watie voorjouw speciaal maakt ?
dat vindt ik bv weer van teisco :halleluja
en yamaha synthjes [cs20 / 15 / 30 ]ook trouwens *D

cs 30 lijkt me geweldig
en over prijzen; heb ooit met moeite m'n roland system101+102 verkocht, raakte het straatstenen niet kwijt. was blij dat ik er nog 550 gulden (255€) voor kreeg. tja zo gaat dat dus soms.
koffie met melk??

vond dees wel vet, wel alleen belicht ie het effectige maar goed:

Laatst gewijzigd:
oei system 100 101+102 = egt een van roland meesterwerkjes
oei
loik filmpie

tis oke hoor, ik kan er wel tegen.

vind de huidige prijs van de sys101/102 echt vet overdreven, zoveel meer dan een sh5 met wat teweinig extra plugjes is het ook alweer niet. en zeker niet gemaakt voor de livetoetsenist, maar ga een beetje of topic nu

Die WC Olo Garb / syntezatory heeft sowieso altijd wel leuke demo's.

Ik vind die DS2 trouwens echt niet slecht klinken hoor, en hij ziet er mooi uit ook.

Back