• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet 5 en Akai MPC60 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

max404

Nieuwkomer
Te koop:

Sequential Circuits Prophet 5 (versie 2, met MIDI)

en

Akai MPC 60 (software 2.12)

beiden in goede staat.

"make me an offer I can't refuse..." :-)

Erwin van Moll, Eindhoven
max404@hotmail.com

Ik vermoed (gezien z'n schrijfwijze) dat het om de 2.0 gaat waar standaard geen midi in zat.

Misschien heb ik wel interesse in die Prophet 5,

alleen....weet ik niet precies wat de verschillen tussen die versies zijn. Kan iemand dat uitleggen? Klinkt de een substantieel anders dan de andere?

Verder zou ik graag een richtprijs willen weten :-)....en info over de staat van het apparaat.

Groeten,

Rutger

Origineel geplaatst door Rutger19
Misschien heb ik wel interesse in die Prophet 5,

alleen....weet ik niet precies wat de verschillen tussen die versies zijn. Kan iemand dat uitleggen? Klinkt de een substantieel anders dan de andere?

Verder zou ik graag een richtprijs willen weten :-)....en info over de staat van het apparaat.

Groeten,

Rutger

Rev.1: onbetrouwbaar, redelijk lastig te editten, geen tape interface, vol & warm geluid, geen MIDI
Rev.2: betrouwbaarder, makkelijk te editten, tape interface, vol & warm geluid, MIDI mogelijk (Kenton)
Rev.3: betrouwbaarst, makkelijk te editten, tape interface, cleaner geluid, MIDI mogelijk (Kenton)
Rev.3.2/3.3: betrouwbaarst, makkelijk te editten, tape interface, cleaner geluid, meer geheugens, MIDI mogelijk (Kenton/SCI)

Interessant....

misschien is het wel iets voor mij :-), hoewel ik eigenlijk plannen had om een Triton te kopen.

Ik speel in een prog-rock band en was erg gecharmeerd van het geluid van de pro 1 die ik ooit eens hoorde, en ook wel van de pro53 in software vorm.

Maar....er hangt vast een prijskaartje aan, waar zat je aan te denken ongeveer, max?

Groeten,

Rutger

Origineel geplaatst door Rutger19
Ik speel in een prog-rock band en was erg gecharmeerd van het geluid van de pro 1 die ik ooit eens hoorde, en ook wel van de pro53 in software vorm.

De Pro One's klinken zo ongeveer hetzelfde als de Prophet-5 rev3.x-en.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back