prophet 5/10 remote controller

alsof er in godsnaam al niet genoeg knoppen en schuiven op die beesten zitten! ;)

slipperman, hou eens op met jezelf gek te maken met al die vintage gear en maak eens wat eigen deuntjes! dat zal je goed doen ;)

De remote controller voor de proohet 5 is een draagbaar keyboard.... knopjes zitten er idd genoeg op dat ding. Maar ik denk dat je op dit ding doelt. Kijk anders op vintagesynth.org, daar staat meer, heb ik dus dat plaatje ook vandaan.

Attachments

• remote.jpg
    remote.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 124
Re: prophet 5/10 remote controller

Origineel geplaatst door Slipperman
Bestaan er voor de prophet 5 of de prophet 10 remote controllers waarmee je je prophet vanuit dat ding kunt programmeren.

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Ik ga toch ook niet vragen of er nog shit bestaat waar ik m'n nordrack3 mee kan programmeren zonder hem aan te raken? Zowel de Prophet5 als als de Prophet10 bezitten genoeg contols om hem goed te bedienen...

Zucht...

was enkel een vraagje omdat we weer eens met een identificeer probleempje zitten.

banks.jpg

moduletje op de quadra.

we zitten weer eens hard te puzzellen er op. Enkele dingen zijn uitgesloten:
+Sound module. Tis 1983 waar we het over hebben dus midi was toen net uitgevonden
+Lexicon digital delays, MXR phaser, Boss CS10 Chorus omdat die resp. 19", oranje, 3 knoppen zijn en dit er niet op lijkt.
+Tuner om de piano te stemmen.: waarom stemmen tijdens concert, die yamaha piano word voor de show gestemd.
Waarom dan in 1983 boven de piano op de quadra en 1986 op de quadra tegen over de piano???

Het is btw niet die module voor die tape recorder uit dat andere draadje...

Back