Of neem je ons in de maling?

Wout

Wout
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tja...En laat op het conservatorium de celesta bij de slagwerklessen ingedeeld zijn
Ach, het is allemaal slechts theorie...
Maar het blijft een heel duur effectinstrument...
Wout
Celeste is een slaginstrument dat wordt bespeeld door een toetsenist, een piano een snaarinstrument is dat wordt bespeeld door een toetsenist, een kerkorgel een blaasinstrument is dat door een toetsenist wordt bespeeld. Dus een toetsenist is zowel een slagwerker als blazer als tokkelaar.:confused:

Goed, we dwalen af, want per slot is dit een marktplaats discussie, maar ik denk dat de topic starter toch niet zo heel erg snel een celesta zal vinden, laat staan aanschaffen, dus we gaan maar even door tot een moderator het genoeg gaat vindenCeleste is een slaginstrument dat wordt bespeeld door een toetsenist, een piano een snaarinstrument is dat wordt bespeeld door een toetsenist, een kerkorgel een blaasinstrument is dat door een toetsenist wordt bespeeld. Dus een toetsenist is zowel een slagwerker als blazer als tokkelaar.:confused:

en die groep valt onder de slagwerkgroep in het orkerst.

'dubcreator', wat je hier inbrengt is slechts een stukje taalkundige redeneringen, maar de taal is helaas niet toereikend genoeg om dit op te lossen. Taal is helaas ook niet logisch...
Momenteel drukken mijn vingertoppen op de toetsen van een computer keyboard, dus ben ik een toetsenist en nog wat verder doorgeluld behoort het celesta ingedeeld te worden bij de lessen informatica en is de muziekant die het bespeelt een computer nerd![]()
Dat was nu ook de bedoeling, juist omdat (de nederlandse) taal niet logisch is. Er klopt gewoon geen
van de instrument classificatie.
Zou ik audiologisch kunnen classificeren: onder de : "Uhhh... mmm.... wow!" Of sociologisch gezien onder "Sexisme". Maar in jouw voorbeeld onder de spelfouten...Is een vribrator nou een Vibrafoon of een electrofoon :confused:![]()

Zou ik audiologisch kunnen classificeren: onder de : "Uhhh... mmm.... wow!" Of sociologisch gezien onder "Sexisme". Maar in jouw voorbeeld onder de spelfouten
Wout

Goed, we dwalen af, want per slot is dit een marktplaats discussie, maar ik denk dat de topic starter toch niet zo heel erg snel een celesta zal vinden, laat staan aanschaffen.
Wout

Volledig juist, want het rietje veroorzaakt het geluid. Maar ook het feit dat Adolphe Sax zijn instrument vanuit de klarinet ontwikkelde en dat was van hout. Zulke zaken tellen natuurlijk ook mee.... Een sax is een houtblazer omdat er een rietje in zit. ...
) Toch luister ik altijd muzikaal naar dat tijdsmachientje.Tja, het was een open doeltje, niet?Mjah... was een gevalletje snel typen. Kon geen editknop vinden hier.![]()