Kheb laatst een standalone editor/librarian voor mn ex-80 in elkaar getrapt in max. Tis uiteraard maar een zooitje midiCC's. De table recall was de grootste moeite. Hij schrijft de patches weg als textfile op je computer. Let op...Hij kan geen dumps maken van de presets, het gaat echt alleen maar om wat je zelf bouwt. Wilde eigenlijk zo'n hippe interface maken die op de echte synth lijkt but couldn't be arsed. Maak liever muziek ermee. Misschien leuk voor een enkeling..
ik weet dat dit een oude thread is, maar wilde alleen even vertellen dat mijn suzuki sx 500 na een uurtje klussen nu ook een aantal mods heeft.. de cutoff / resonance / dist,doubler heb ik er in zitten. resultaat is erg cool, had er weinig van verwacht eigenlijk maar blij dat ik het gedaan heb.. iedereen zou eigenlijk verplicht deze mods moeten doen. vond ergens nog een paar potmeters en oude ' passende ' knoppen en snel even een fotootje gemaakt met de telefoon. (puur voor het idee dus). thanks aan de post starter voor zijn overzichtelijke fotos..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.