novation sl en cubase

turgut

звуковое зеркало
Ik krijg mijn novation sl (automap) niet goed aan de praat. Tweeken wordt niet verwerkt/afgespeeld. Heeft iemand een suggestie? Ik woon trouwens 14 hoog, naar beneden gooien kan altijd nog...:maffia:

Mocht je een beginner zijn...via r(ead) en w(rite) van je channel in Cubase kun je je getweak opnemen (w) en afspelen (r).
Mocht deze tip overbodig zijn, misschien staan je midi instellingen voor de Remote SL in Cubase niet goed (zie handleiding Remote SL voor de juiste configuratie)

Hai Peter,

Niet lachen, maar ik ben een tamelijk ervaren cubasegebruiker. Read en write staan allemaal aan, ik denk dat er iets mis zit met de midi en usb-instellingen, maar ik kom er niet uit.........

Misschien als je een wat uitgebreider verhaal geeft, dat je meer reacties krijgt.
Als je de volgende vragen meeneemt in je volgende post: Heeft de Remote SL het al eerder wel gedaan, of heb je 'm net nieuw? Heb je het laatste O.S. er op zitten? (De O.S. op mijn nieuwe Remote SL was zo oud dat er geen "aansluiting" was met het laatst O.S. van de Novation site) Klopt de midiconfiguratie, zoals aangegeven in de handleiding? (bij mij ontbrak de CubaseAutomapClient.dll file).

Back