Raad de plaat! Ouwe clubtracks!

spdk

ech wel
Goedendag,

Ik ben bezig met mijn jaarlijkse Vadansie CD en ben op zoek naar 2 club tracks waar ik de naam niet van weet:

= 1 Track is een jaar of 10 oud, je hoort daar een mannestem in door een filter wat langzaam open gedraait wordt, met de pakkende tekst:

Bom Bom Bom, BomBom, Bom Bom. Misschien is het ook wel: Doem doem doem, doemdoem, doem doem?

= Track 2 is wat ouder, een jaar of 15 denk ik. Dit is een erg lange clubtrack, was echt een hit. Hier in hoor je een repeterende bassline, die in het midden van de track weggefiltered wordt en later weer terug komt om het feest compleet te maken. Een ent ander wordt ondersteund door een opzwepende mevrouwenMC, lijkt mij een travestiet, Nikkie Nicole of zo.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Grazie milla!

Sowiezo is 'n raad de plaat best leuk om op verder te gaan...

Shit man, maar wat een opgave.. 2 trax, ene 'n jaar of 10 en de andere 15 jaar oud, beiden hits.. dus we kunne kiezen uit zo'n 1000 trax minimaal!

Mooie post dit :) Ik zou zeggen, trek die synths uit de kast, speel het na en stel dan nog eens je vraag.

Mooie post dit :) Ik zou zeggen, trek die synths uit de kast, speel het na en stel dan nog eens je vraag.

Goed idee, vanavond is proberen! Al moet ik zeggen dat de vakantie echt voor de deur staat, dus die Vadansie CD moet af!

Ja probeer het, als je de mogelijkheid hebt, op een simpele manier anders even na te spelen met je synths/beats. Dan is het iets makkelijker voor ons om te helpen.

Je zou haast denken dat het een van de mods is die ons bezig probeert te houwen... zodat wij ons nie zo druk maken over bans en geld enzo ;-P

Tja.... gezien de zeer vage hints van de TS....

welke housetrack heeft nu geen repeterende bassline en in hoeveel tracks draait men niet aan het filter.... :frons:

als je nu een stuk van de tekst weet van die travestiet, typ hem dan eens in google, dan heb je hem zo te pakken. doe ik ook meestal. (ook trouwens als het geen travestiet is die zingt)

een oprechte poging dan maar:

ik denk zo aan een oude track van martin solveig maar kan zo niet op de naam komen (kan thuis wel eens kijken straks) en anders Johnny Vicious met Take your shirt of?

maar er zijn zoveel tracks geweest die jij omschrijft...

Sjeesus man, wat een ontiegelijke KUT nummers man ey...

Venga boys?

pakkende tekst toch? Lets spend the night together. Together in my room.

www.youtube.com/watch?v=yUmZTR56v-E

Nee nee, Bom Bom Bom IS de pakkende tekst, dus phonetisch* getypt. Dus je hoort ene meneer bom bom bom, bombom, bombom zingen. Ik dacht dat ik toch duidelijk was jonges?

:D

(Misschien is het wel dom domdom of doen doen doen, daar ben ik niet zo zeker van.)

*Ik weet niet of ik dit wel goed heb geschreven. Phonetisch is wel een cool woord om te schrijven zoals je het hoort overigens.

Laatst gewijzigd:
ja erm... zing het of speel het na en post het ff... :W

Ja, lijkt me hendig! lol
Dit word weer zo'n topic..............

1 ....................
2 Sin With Sebastian - Shut Up

Back