Raad de plaat! Ouwe clubtracks!

Ja was idd een top40 hit....Weer niks gewonnen.

Is die tweede niet die waar Lola zingt: "f*%# me on the stage?" ;)
'some people shouldn't take them shirts off'
'I wanna see some meat'

voldoet wel aan je aanwijzingen.

haha ik hoop dat je die bedoeld! volgens mij is dat die wat divinio aanhaalt...
Als het hem niet is, dan moet je hem zeker op je vadansie cd zetten!

Laatst gewijzigd:
tsja, TS..kom er maar in :)

Oh en meteen dan maar die andere ook raden..

Laatst gewijzigd:
bij de eerste beschrijving zou ik Wasteland - Ibitza (boomboom mix).

Ik denk niet dat dat gaat werken dender. Sf heeft teveel leden waarvan er een hoop zijn die slechts af en toe online komen. Zo kunnen de mods bezig blijven met verplaatsen.

Ik denk niet dat dat gaat werken dender. Sf heeft teveel leden waarvan er een hoop zijn die slechts af en toe online komen. Zo kunnen de mods bezig blijven met verplaatsen.

Als je nou even het eerste bericht uit die thread leest kan je begrijpen waarom het handig is om dit soorrt dingen in 1 thread te doen.

die had ik al gelezen..of het daadwerkelijk handiger is vraag ik me af aangezien het ook een rotzooi kan worden als er straks bijv. 5 man opzoek zijn naar meerdere tracks en dat dat dan allemaal dwars door elkaar heen loopt.
Maarja, handiger of niet, ik denk dat zoiets kansloos is. Als je ziet dat het na al die jaren hier op de marktplaats afdeling nog steeds vaak fout gaat dan zie ik niet gebeuren dat dit dan wel goed gaat verlopen. Maargoed..dat is slechts mijn mening.

Sorry voor de stilte, maar deze TS was op vakantie natuurlijk.

de 1e is zeker Gusto - Disco's Revenge

Wel te laat voor mijn Vadansie CD, maar het is hem wel! Heel veel thanks, heb ik hem alvast voor de volgende zomer. Echt knap overigens dat je de track hebt geraden, ook knap dat ik het zo goed uitgelegd had welke ik bedoelde :)

De tweede track ben ik ook achter gekomen, het is Barracuda met Pulsedriver (of Pulsedriver met Barracuda?), en dan de (live?)versie die op de Mysteryland cd staat uit 96 of zo. Die van dat feest op airport Eindhoven.

Nogmaals bedankt voor jullie inzet, als ik nog es op zoek ben naar een track dan weet ik waar ik moet wezen :okdan:

Laatst gewijzigd:
beetje late reactie maar ik ben ook nog ff op vakantie geweest.
iig, graag gedaan ;)

Back