XP Service Pack 3 wel of niet installeren?

ga je met dezelfde PC het internet op? zo ja, dan SP3 installeren. Zo niet dan kun je het net zo goed achterwege laten.

sp3 heeft toch ook een aantal communicatie tooltjes/ exe,s inzich zodat moderne software werkt ook op de wat oudere xp enso

sp3 ist niet aleen " security"
[kheb net een cleane pc [godzijdank weer ]tinyxp met sp2 aleen ...hmmm
internet erookmee
:geslaagd:

Maak een image van je huidige systeem met SP2. Installeer SP3 en werkt het niet, dan ga je terug naar SP2 middels herinstallatie van je image.

wij leveren de Eye4system PC's tegenwoording gewoon met SP3 nog geen problemen gehad dus doen zou ik zeggen

zit er niet een "genuine windows installation" check op in SP3?
als je een illegale versie hebt moet je een paar seconde wachten voordat je kan inloggen wordt je desktop zwart met een melding...

als je een illegale versie hebt moet je een paar seconde wachten voordat je kan inloggen wordt je desktop zwart met een melding...

geen idee ik gebruik geen illegale software

ik zeg doen. kan nooit kwaad. Tis niet zo dat MS je DAW sloopt of audio drivers verkloot.

ik heb dat wel in tiny xp
genuine ..bla bla skipdat en alles werkt
begreep dat sp3 vooral voor vista achtige short cuts en tooltjes is ,..
extar beveiliging dat wel
:slotje:

Had SP3 niet een update met betrekking tot aansturing van firewire-apparaten?

In ieder geval heb ik SP3 al een flinke tijd draaien op mijn laptop en nog nooit problemen gehad die te relateren waren aan SP3. (TC Konnekt 24D, Cubase SL3.1, Battery 3) Wel problemen tussen Cubase, Battery en de plugins van de TC Konnekt, maar da's een heel ander verhaal ;).

Ik heb een legale Windows XP. Installeerde laatst SP3 en begon de pc ineens te zeuren dat deze versie niet geregistreerd is. Start hij ineens niet meer op!

Even met F5 opstarten in veilge modus en met een herstelpunt weer in orde gekregen. Dat hebben ze dan wel weer goed voor elkaar met Windoos, maar verder.......Ik ga binnenkort eerst maar even met Microsof bellen.

Een legale versie zegt dus niet altijd dat het goed gaat....

:) werkt herstelpunt bij jou wel? Dat is een unikum. Ook een unieke bug trouwens van die
registratie melding.

Hier 2 verschillende pc's met genuine xp sp3 (was sp2 toen ik ze kocht), nooit problemen gehad. Updates ook allemaal vlekkeloos gegaan.

Bij illegale versies kan je die XP Genuin Advantag Check overslaan, iemand die ik ken had ze er wel opgezet en moest zijn pc's overnieuw installen. Maar dat mag men allemaal zelf uit-/opzoeken, ik heb het niet nodig.

Sowieso raar dat mensen illegale versies van Windows hebben. Je krijgt het nota bene
standaard bij je PC.

Sowieso raar dat mensen illegale versies van Windows hebben. Je krijgt het nota bene
standaard bij je PC.
Je betaalt daar dan wel voor. En die OEM versie hoort dan ook nog bij je computer en kan je die niet zomaar upgraden zonder een nieuwe licentie nodig te hebben.

Je betaalt daar dan wel voor. En die OEM versie hoort dan ook nog bij je computer en kan je die niet zomaar upgraden zonder een nieuwe licentie nodig te hebben.

Klopt, maar ik ken weinig mensen die nog win95, 98, ME of 2000 draaien.
Alle PC's na 2000 kregen XP meegeleverd. En ik mag aannemen dat vele
mensen dit als een prima OS beschouwen.

@koekebakker: "Alle PC's kregen XP meegeleverd" ??!

Als je bijvoorbeeld zelf een PC bouwt dan zit er dus geen OS bij, en bij een hoop computerzaken waar je een pc kan laten bouwen zetten ze er ook niet standaard al een OS op, daar betaal je namelijk ook extra voor.

Zelf gebruik ik op al mijn Windows machines XP sp3 zonder problemen. Ik mag gewoon de Licence key van mijn werk gebruiken...

Zelf gebruik ik op al mijn Windows machines XP sp3 zonder problemen. Ik mag gewoon de Licence key van mijn werk gebruiken...

Schijnbaar hebben ze op jouw werk een zogenaamde volume license key voor Windows XP, waarvan men het niet erg vindt dat jij deze licentie sleutel ook privé gebruikt. Onthoudt echter wel dat dit niet is toegestaan en jij dus feitelijk een illegale versie van Windows XP gebruikt.

Back