Nieuwe Ultimate Keyboard stands

Vosken

Stamgast
Hallo,

Wie van jullie heeft er al ervaring met de nieuwe AX90 Keyboard stand van Ultimate??
Ik ben benieuwd wat mensen van deze nieuwe standaard vinden.

Geen ervaring, wel een mening.

Dat er nu ook een poot aan de voorkant zit vind ik wel slim: de AX48 wiebelt voornamelijk naar de voorkant en dat kleine dingetje dat je uit kunt schuiven om dat tegen te gaan heeft weinig nut.

Maar ja, 300 euro voor een standaard vind ik heel erg veel geld en zo heel mooi vind ik 'm niet. De uitstraling van de AX48 staat me meer aan en dat ding is ook sterk zat.

Ik vind de standaard zeker wel mooi, maar smaken verschillen, het leuke vind ik dat deze in zoveel verschillende kleuren verkrijgbaar zijn.

op dit moment werk ik met een Spider Pro van K&M, maar deze begint na 4 jaar trouwe dienst langzaamaan uit elkaar te vallen.
Zo is er al een nieuwe voet onder gekomen omdat deze gescheurd was (garantie, en netjes opgelost door K&M), en op dit moment mis ik één van de knopjes die je moet indrukken om de liggers in lengte te stellen (een schroefje en een stukje ducktape doet dit nu).

Ik heb in ieder geval een oranje exemplaar van de nieuwe Ultimate besteld, de muziekwinkel verwacht dat deze eind juli, begin augustus leverbaar is. De Zwarte en de Zilveren zijn eerder verkrijgbaar.

Oranje, dat is dan wel weer gaaf! Ik denk dat die glimmende boven- en onderkant daar ook veel beter bij past dan bij een zwarte stand.

Veel plezier er mee :)

Back