[Exp. Hardcore]

HUEY

A flying legend
Ben deze week wat aan het knutselen geweest en heb de traditionele hardcore even gelaten voor wat het is.

Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden over de main kick. Ik wil proberen het "smerige" randje er nog af te krijgen, zodat hij wat strakker in de mix ligt. Tevens heb ik het idee dat de kicks nog wat te hard staan.

Ik hoor heel graag wat jullie ervan vinden

Greetz

Attachments

• mp3.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 96
Oke daar gaan we dan Vetter dat vet en yep de break is top en de kicks zijn Bruut. Ik vind de opbouw vet en het klinkt lekker industriel heerlijke track Os.

Dat betekend gewoon de volgende keer weer zo'n track :-)))))))

Spreek je later.

ps. ik heb eindelijk mijn Myspace in orde heeft even geduurd eerste 4 tracks geupload.

Kwa track vind ik hem wel mooi, heb alleen het idee dat de gefilterde/gedistorte kick net een andere toon moet zijn......iets hoger.

grtzzzRb

Lekkere track man 1e kick klinkt goed 2e kick ook
Ook een aparte style nog nooit gehoord
Ik zou persoonlijk de 1e kick later weer terug gooien

Dank je!!

Ik weet ook niet of het een bepaalde style is. Heb niet geprobeerd iets na te maken ofzo, gewoon helemaal blanco begonnen.
Als ik probeerde Hardcore te maken wat al jaren wordt gedaan, werd het meestal niet echt positief ontvangen (misschien was het ook wel gewoon slecht).
Ben toen wat anders gaan proberen. Had al klein begiinnetje gemaakt en even opzij gezet. Toen mijn maatje Metroid (Markid) het hoorde (op ons jam-avondje) was hij behoorlijk enthousiast. Dat heeft me geispireerd om hem gelijk af te gaan maken. Ben er zelf ook best tevreden over.

Greetz and thanks

Laatst gewijzigd:
Back