Probleem met online koop, kent iemand deze persoon?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Meteen bellen.

Beste mensen, ik heb enkele weken terug een deal gesloten met ene **** uit ****** om zijn Roland alpha juno 2 te kopen. Ondertussen het geld al naar zijn rekening overgemaakt en zondag zei hij me nog langs mail dat hij maandag 'first thing' de juno zou gaan verzenden. Ik heb hem nog een aantal mails teruggestuurd, maar niks meer terug. Toen we de deal aan het regelen waren antwoordde hij soms ook eventjes niet, maar soit. Nu begin ik me af te vragen in hoeverre deze persoon wel vertrouwbaar is. Kent iemand hier hem? Ik vind langs google zijn myspace en hyves, en hij is denk ik bezig met productie van jingles en dergelijke onder de naam *****. Net heb ik nog een telefoonnummer gevonden van deze ****., dus als het nog veel langer gaat duren, bel ik daar naar.
Alvast bedankt

Als ik jou was zou ik hem ophalen, want mensen zijn niet altijd even secuur met het inpakken van een synth. Ik kreeg een keer een vocoder uit rusland die was omwikkeld met schuimplastic zonder doos. Uiteraard deed hij nix meer toen ik hem ontving. Hij's nu in reparatie en ik heb de string al aan het werk. Maar ik laat nu nooit meer een synth opsturen(en nooit meer e-bay). Want die rus had de betaling zo geregeld dat je de paypal niet meer het geld kon laten terug sturen.

Last edited by a moderator:
Bedankt voor jullie reacties, grappige is dat hij net terug heeft gemaild. Hij is al verzonden en zou normaal dadelijk moeten aankomen.
Het probleem is dat ik geen auto heb en zelfs geen rijbewijs, dus gaan ophalen is altijd moeilijk. Jeroen van het forum hier heeft mij niet zo lang geleden een synth verstuurd en die werkte perfect.
Nogmaals bedankt
Groetjes, Fré

Misschien dan wel zo aardig om even een mod te vragen om de naam van de "boosdoener" uit de eerste post te verwijderen, anders blijft hij tot in de eeuwigheid aan de schandpaal genageld om niks...

Misschien dan wel zo aardig om even een mod te vragen om de naam van de "boosdoener" uit de eerste post te verwijderen, anders blijft hij tot in de eeuwigheid aan de schandpaal genageld om niks...
Bericht door een moderator:
Done :)

En de naam van degene die 't goed gedaan heeft ook in #4, om helemaal consequent te blijven :D

Bedankt allemaal, ik was zelf nog aan het denken om mijn eerste post helemaal te wissen. Ondertussen al leuk mee bezig geweest, ding klinkt echt zalig en is in heel goeie staat. Eigenlijk belachelijk, maar de schrik zit er toch altijd in dat een online koop fout zou kunnen lopen.

en qua titel is het trouwens "DIT persoon" en niet "DEZE persoon"...

???

het meisje --> dit meisje
de man --> deze man

de persoon --> deze persoon

of mis ik iets?

(toegegeven, ik ben geen Jeugd van Tegenwoordig)

In Genk (Limburg, België) wordt er nogal makkelijk gesproken over 'die meisje', zalige taal, men noemt het 'cité', en is eigenlijk een mengeling tussen Nederlands, Turks en Italiaans.

Het woord "persoon" is mannelijk (zelfs als het een vrouw is, ja ja) en het is dus inderdaad "deze persoon".

Dus voor 6 trak:
386410abusinessman-sitting-in-corner-with-dunce-hat-posters1.jpg

Stopt allen den taalverbatsering!

is het niet verpatsering?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back