Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beste mensen, ik heb enkele weken terug een deal gesloten met ene **** uit ****** om zijn Roland alpha juno 2 te kopen. Ondertussen het geld al naar zijn rekening overgemaakt en zondag zei hij me nog langs mail dat hij maandag 'first thing' de juno zou gaan verzenden. Ik heb hem nog een aantal mails teruggestuurd, maar niks meer terug. Toen we de deal aan het regelen waren antwoordde hij soms ook eventjes niet, maar soit. Nu begin ik me af te vragen in hoeverre deze persoon wel vertrouwbaar is. Kent iemand hier hem? Ik vind langs google zijn myspace en hyves, en hij is denk ik bezig met productie van jingles en dergelijke onder de naam *****. Net heb ik nog een telefoonnummer gevonden van deze ****., dus als het nog veel langer gaat duren, bel ik daar naar.
Alvast bedankt
Misschien dan wel zo aardig om even een mod te vragen om de naam van de "boosdoener" uit de eerste post te verwijderen, anders blijft hij tot in de eeuwigheid aan de schandpaal genageld om niks...
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
En dan ook even z'n profi naam verwijderen: [].
En dan ook even z'n profi naam verwijderen: *****.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
en qua titel is het trouwens "DIT persoon" en niet "DEZE persoon"...