Thanks voor alle input. Het wordt gewaardeerd
Denk dat we het er met zijn allen mee eens zijn dat de software klonen (voor zover het klonen zijn vallen onder de noemer "prut" tot aan "close but no sigar".
Ik voel veel voor de Nord Rack 2x vanwege de interface. Daarentegen voel ik heel veel voor de Virus B vanwege de mogelijkheden en FX.
@Yoozer: bedankt voor de opmerking over aantal inputs op Audio Interface. Ik beschik zelf over de Focusrite Saffire (de originele witte, staande model) en deze heeft 4 mono inputs als ik me niet vergis.
Heb ik stereo of mono nodig bij een synth? (of is dit een hele domme vraag?)
U-He Diva (public beta) heb ik reeds in bezit. De Zebra klinkt goed, maar ik vind de interface ook niet fijn. Imposcar2 lijkt me super, is echter enkel voor de mac als ik me niet vergis.
Ik laat de markt gewoon voor me beslissen... Budget 350/400 euro.. en als ik eerst een Nord Rack 2x tegenkom, dan koop ik die... en als ik een virus B tegenkom, dan wordt het deze.. En inderdaad, voor hetzelfde geld verkoop je hem bij wijze van een maand later weer (zowel virus als nord)
Zag dat forumgebruiker Redje zijn Access Virus B verkoopt voor 350 euro... Dus heb ik hem al even gemaild
Bedankt voor jullie reacties allemaal !