Factory presets K-station gezocht

gijs

.
Heeft hier iemand nog ergens de factory presets van de K-station? Wil een oude track gaan herbouwe nu ik een X heb, maar kan de patches nergens vinden. Ook niet op de site van Novation vreemd genoeg.

Nee ik heb nu dus een X-station en daar zitten andere presets in.... V-station heb ik ook niet...

THE ULTIMATE K-STATION/A-STATION PARTNER
For ultimate flexibility, why not partner a V-Station with one of Novation’s award-winning hardware synths? As sounds created in the V-Station can be downloaded into the K-Station and vice versa, harmonising your gigging/studio set-ups and building mega-sound libraries is snap.

De V-station heeft een tijd zo'n €20/30 gekost. Er zullen er een hoop verkocht zijn. Er is vast wel iemand hier die een dump wil maken.

Vroeger stonden op de novation site altijd wel de factory presets. Denk wel dat iemand ze nog wel heeft. (Ik kan ze bij mij iig niet meer vinden.)

Vroeger stonden op de novation site altijd wel de factory presets.

Ook voor de A- en K-Station? De factory presets daarvan kun je restoren binnen het OS, dus ik vraag me of Novation die ooit los aangeboden heeft.
Ook als ik met archive.org op versies van de site van 2005 kijk bijvoorbeeld staat alleen het OS erop.

Maar anyway, bijgaand een export van de presets van de V-Station...

Attachments

• vstation.mid
    53,3 KB · Bekeken: 94
eg waar, altijd gedacht dat die er gewoon op stonden.
Anyway, thanx 4 the mid! Ff kijken hoe dat ook weer werkte, ik doe het nu altijd via .syx of .fxb'tjes...

Back