Humming Birds... iets fris

Sweet!!! Lekker mellow, sluit perfect aan bij mijn brakke mood van nu. Goeie flow, lekkere feelgood zonder zes-klontjes-suiker-in-thee-zoet te worden.

(zou maakster bijna willen vragen om mp3... komt dan zekers op een nieuwe mp3 compilatie cd voor in me car)

Toch wel erg fijne melodieën en opbouw! Erg minimalistisch allemaal, maar daarom juist wél sterk. Synthsounds passen ook goed bij elkaar!

Elke keer als ik je op myspace tegenkom luister ik weer even Reviving of an Old Nebula.. Dat blijft echt een magisch nummer..

Toch wel erg fijne melodieën en opbouw! Erg minimalistisch allemaal, maar daarom juist wél sterk. Synthsounds passen ook goed bij elkaar!

Elke keer als ik je op myspace tegenkom luister ik weer even Reviving of an Old Nebula.. Dat blijft echt een magisch nummer..

Dankje marsman :)! Nebula vind ik zelf idd ook één van de betere :)

Fijn muziekje hoor. Het beste wat ik tot nu toe van je gehoord heb.

Een mooie track :okdan: Ondanks de zoete geluidjes zit er toch een zekere spanning in waardoor er contrast ontstaat. Heeft daardoor ook een beetje een Detroit-feel.

Over de mix kan ik niets zeggen; heb alleen op de speakertjes van m'n Mac beluisterd.

t gaat maar door die "melodie"
die is soms wat rommelig ook
de hele track vind ik wat flets en saai
het sfeertje vind ik wel aardig overigens

maar omdat je een meisje bent zal ik net als de anderen mn kritiek verder voor me houden :D

Ik heb nog niet geluisterd, maar dit is wel de beste track die ik de afgelopen tijd niet gehoord heb.

Bass hoezo is je opmerking weg?
je zei iets als "ach, als vrouwen iets posten vindt iedereen het zowiezo goed"
voor die opmerking hoef je je niet te schamen hoor :D

ach ik constateer wel eens iets, maar nevermind geen zin in weer suffe discussie enzow

Bass hoezo is je opmerking weg?
je zei iets als "ach, als vrouwen iets posten vindt iedereen het zowiezo goed"
voor die opmerking hoef je je niet te schamen hoor :D

Als een track ECHT iets heeft, zoals in dit geval,vind ik zo'n opmerking best jammer eigenlijk. Als vrouw zou ik daardoor geen enkel commentaar meer serieus kunnen nemen.

Het kan mij persoonlijk geen r**t schelen wie iets gemaakt heeft. Als Jan Smit met een dikke electro track komt zal ik het ook gewoon toegeven, idem als Jeff Mills er in mijn ogen niets van bakt.

Wat mij betreft dus een aanname die helemaal nergens op slaat.

Ik doe gewoon mee met de kudde:

Mariska, ik vind je een super aantrekkelijke meid en je maakt heerlijke Detroit electro tracks. Een voorbeeld voor velen:D

Ok ff eerlijk dan, je maakt goede schetsen, maar the devil is in the detail.
Het gevoel breng je wel over, maar het mist nog wat finesse

Ok ff eerlijk dan, je maakt goede schetsen, maar the devil is in the detail.
Het gevoel breng je wel over, maar het mist nog wat finesse

Daar kan ik zeker in komen :) Ik ken mijn programma gewoon niet goed genoeg. Heel de afwerking laat ik achterwege, wat ik eigenlijk niet zou mogen doen ... Ooit zal ik het wel eens leren :)

Back