bob303vs909
Ach und Weh
Heeft iemand ervaring met een USB audio interface? Heb een powerbook en vind de standaard audio in/uit een beetje krakkemikkig...en heb geen geld voor een pcmcia kaart....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Orgineel geplaatst door lo-fi
"Je kan met computers omgaan of niet"
Studiotijd is kostbaar.

Orgineel geplaatst door lo-fi
Okee okee. Het is maar wat je leuk vind. Als je handig bent met computers heb je idd meer mogelijkheden dan wanneer je dat niet bent. Ik ben niet zo handig en ik hou er absoluut niet van om me bezig te houden met de configuratie van m'n computer. Jij bent daar handig in en vind het blijkbaar geen ramp om te doen. Ik heb al twee jaar dezelfde, hele eenvoudige G3-setup, en jij haalt van alles uit met je pc.
Ik geef idd liever wat meer geld uit dan dat ik 'n paar middagen kwijt ben met configureren. Is 'n keuze.
Maar is het (zoals Craz zegt) niet vreemd dat iedereen met man en macht probeert allemaal USB audio en midi apparaten betrouwbaar te laten werken, terwijl FireWire zich daar uiteindelijk veel beter voor leent. Waarom zo nodig USB?