• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Roland SH-09

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Ik heb een Roland SH-09 te koop. Een lekkere monofone analoge bak met veel functies en een lekkere diepe sound. Ideaal voor bassen vooral met de subosc erbij. Tevens heeft hij wat grappige modulatie mogelijkheden.

Meer informatie hier: http://www.vintagesynth.com/roland/sh09.php

Ik heb deze synthesizer recentelijk gekocht via E-bay, maar toen hij aankwam was hij niet in de staat die ik verwacht had. Ik heb inmiddels zelf een nieuwe gekocht op E-bay en deze zo goed als ik kon opgeknapt. Hij werkt perfect maar er zitten nog twee haarscheuren in twee toetsen. De rest is wel zo goed als gefixt. Hier kan je zien wat ik gedaan heb:

http://synthnl.blogspot.com/2009/06/roland-sh-09-fixup-project.html

Omdat hij niet in mint conditie is vraag ik er een stuk minder voor dan ik zelf betaald heb. Ik neem mijn verlies er wel op. Ik vraag er 350 euro voor.

Opsturen doe ik in principe niet. Je kan hem hier (Ede/Wageningen) ophalen en testen onder het genot van een kopje :koffie: of een glaasje :mega:

Bij interesse graag een PM

Reservering is er weer af. Inmiddels heb ik vervangende toetsen gekocht voor de twee kapotte toetsen. Als die binnen zijn komt hij weer te koop met de toetsen er los bij, zodat je ze er zelf in kan zetten of ik zet ze er in. Prijs zal iets hoger worden hierdoor.

Deze thread mag dus dicht :slotje:

Ik open een nieuwe zodra hij weer beschikbaar komt. In de tussentijd mag je natuurlijk altijd contact opnemen via PM.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back