oozi
Ouwe rot
mailtje krijg k net binnen:
€30,- is toch niet duur! ik denk niet dat je d'r zelf heen rijdt voor dat geld...en het lijkt me wel gezellig..met een kudde nerds naar een nerd-spullen-beurs gaan.
ik moet nog ff kijken of ik tijd heb enzo maar als ik ga, ga ik op deze manier denk ik.
Beste Music Store client !
Wij nodigen wij u uit met ons mee te reizen naar Europas grootste muziekbeurs, “die Prolight + Sound Musikmesse” in Frankfurt.
Op zaterdag, 8 maart a.s., brengen wij u met een luxueuse tourbus tot op het terrein van de Messe.
De bus vetrekt vanuit Amsterdam en rijdt via Eindhoven en Venlo naar Frankfurt.
De vetrektijden zullen wij u telefonisch meedelen, nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen. Wij hopen om ca. 10:30 uur in Frankfurt aan te komen.
Dit alles, de reis en de entree voor de Musikmesse, bieden wij u aan voor slechts € 30,- !
Indien je dit aanbod wilt waarnemen, graag onderstaande coupon invullen en vóór 5 maart a.s. aan ons retourneren.
Met vriendelijke groet,
Nathalie van Calcar
€30,- is toch niet duur! ik denk niet dat je d'r zelf heen rijdt voor dat geld...en het lijkt me wel gezellig..met een kudde nerds naar een nerd-spullen-beurs gaan.

ik moet nog ff kijken of ik tijd heb enzo maar als ik ga, ga ik op deze manier denk ik.