Met de bus naar MusikMesse Frankfurt

oozi

Ouwe rot
mailtje krijg k net binnen:

Beste Music Store client !

Wij nodigen wij u uit met ons mee te reizen naar Europas grootste muziekbeurs, “die Prolight + Sound Musikmesse” in Frankfurt.
Op zaterdag, 8 maart a.s., brengen wij u met een luxueuse tourbus tot op het terrein van de Messe.
De bus vetrekt vanuit Amsterdam en rijdt via Eindhoven en Venlo naar Frankfurt.
De vetrektijden zullen wij u telefonisch meedelen, nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen. Wij hopen om ca. 10:30 uur in Frankfurt aan te komen.
Dit alles, de reis en de entree voor de Musikmesse, bieden wij u aan voor slechts € 30,- !
Indien je dit aanbod wilt waarnemen, graag onderstaande coupon invullen en vóór 5 maart a.s. aan ons retourneren.
Met vriendelijke groet,

Nathalie van Calcar

€30,- is toch niet duur! ik denk niet dat je d'r zelf heen rijdt voor dat geld...en het lijkt me wel gezellig..met een kudde nerds naar een nerd-spullen-beurs gaan.:)
ik moet nog ff kijken of ik tijd heb enzo maar als ik ga, ga ik op deze manier denk ik.

Kun je er ook als niet music store klant gebruik van maken. Klinkt er interesant voor die prijs.

Laterz

Ja, want er zit een formulier bij waar je extra mensen kan inschrijven. Zit er zelf ook aan te denken, want als ik zelf ga rijden jaag ik vanuit Dordt in mijn bakkie dacht ik 150/175 euro doorheen.

Ik ben vorig jaar met de bus naar de messe geweest en op zich beviel me dat best goed moet ik zeggen, lange zit, dat wel maar het was goed geregeld door Nathalie (die er zelf ook bij was in de bus)
Dit jaar ga ik overigens met de auto heen, kost me iets minder reistijd en je kunt gaan wanneer je wilt

hoe en waar kan je je hiervoor inschrijven....lijkt me wel wat.....

HŽ oozi als jij gaat, kan je mij dan ook inschrijving. ik heb er wel zin in, een dagje rondneuzen op de messe.
kunnen we nog wat drinken ook, zonder BOB.

cya

Ik heb ff op de music store een mailtje gestuurt met de vraag of ik ook als niet klant gebruik kan maken van deze aktie....

we zullen zien. En ik laat het hier weten wat het antwoord is....

laterz, en hopenlijk tot in de bus....

Lijkt me op zich sowieso een leuk initiatief met z'n allen :D

Klinkt idd intressant, maar zoals al genoemd wat zijn andere alternativen voor
mensen zonder coupon die ook willen gaan?
Mischien wel aardig om deze thread (of een nieuwe) te gebruiken op
verschillende oplossingen te plaatsen om richting Frankfurt te komen.

En dan bedoel ik niet de antwoorden, lopend en op de fiets :D

via venlo.. ?

via venlo.. ?

Via Venlo... dan moet ik zorgen dat ik er bij ben.. :)

Ik heb me aangemeld..

Ik heb me aangemeld..

Ik ben aangemeld om met deze bus mee te gaan.. maar ik heb van MusicStore niets meer vernomen. Weet iemand iets meer over vertrektijden etc. ?

Ik heb verder ook geen antwoord gekregen, dus dan maar de volgende keer nag den messe

Even geduld nog heren. Waarschijnlijk hebben jullie morgen bericht. Ik heb eergisteren nog een brief gehad (zeker bang dat ik hun email niet had ontvangen) dat je tot 5 maart kon opgeven. Tot en met vandaag dus. Zullen ze nu alles regelen en heb je morgen of vrijdag bericht.

Ik ben zelf ook op de Musikmesse zaterdag maar ga zelf met de auto. Anders moet ik eerst naar Amsterdam of Eindhoven en ik krijg altijd het idee dat je stilstaat in een bus.

Back