Contact met Fortron.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EVO

Hapje?
Ik zoek contact met Fortron(Samuel).
Ik heb een paar weken geleden een Roland kaartje bij hem gekocht, maar sinds het geld overgemaakt is, niets meer van hem vernomen, gemaild, PM's, en zelfs de telefoon word niet beantwoord.
Ik ga er niet van uit dat er iets kwaads in de zin was, omdat meerdere synthforumleden mij verzekerde dat hij betrouwbaar is.
Mocht iemand hem evt. wél kunnen bereiken, zou die me dan kunnen helpen mijn geld (€85) terug te krijgen, of hem te bewegen het kaartje als nog op te sturen?
Overigens was de bewuste VE-RD1 kaar niet voor mij, maar voor een vriend van me dus mijn geloofwaardigheid staat nu op een laag pitje omdat ik nog nooit een slechte deal heb gehad hier...

Kan iemand me helpen?

Kan, wil of durft niemand me te helpen hiermee?

Klein probleempje, ik weet niet waar hij woont.

Ik ben aan het zoeken geweest, en diverse mensen gebeld, maar tot nu toe nog steeds dood spoor.
Ik doel eigenlijk ook meer op mensen hier die al eens zaken met hem gedaan hebben, die hem of mij op de hoogte kunnen brengen van dit geval.
Als ik (in deze dan die vriend van me) per sé m'n geld weg wil gooien, schenk ik het liever aan een goed doel. (synthforum bijvoorbeeld ;))

Misschien is ie op vakantie en kan hij daar het net niet op.....en vergeten die kaart op de post te gooien voordat ie vertrok....is mij ook wel s gebeurd...dat ik plots weg moest en vergeten was een pakketje te versturen...bij terugkomst uiteraard wel verzonden en met welgemeende excuses.

Dank je DenDer, die optie hou ik dan ook open.
Daarom ga ik er ook niet van uit dat ik opgelicht ben of zo, ik zoek gewoon contact met die gozer. (al impliceert de laatste regel van m'n vorige bericht dat wel geloof ik :stupid)
Stel dat dat zo is, was het even handig geweest om me te smsen of te mailen?

Inmiddels een week later.
Taal noch teken.
Het enige wat ik weet is dat hij synthforum 2 dagen geleden bezocht heeft.
Maar helaas geen PM van mij gelezen, of de moeite genomen om contact met me op te nemen. :confused:
Heeft iemand wel contact met hem (gehad)?
Inmiddels heeft degene die de VE-RD1 kaart bij hem besteld heeft mijn kaart gekregen, hij heeft hem harder nodig dan ik (gezien mijn A-90 nog niet af is).
Maar het begint er op te lijken dat we naar de €85 kunnen fluiten. :(

Nou dan is Fotron bij deze ook op de zwarte lijst belandt......:frons:
wat een teringlijer die gast zeg.......ik hoop dat ie het leest....

Trouwens je hebt zijn bankgegevens toch? Gewoon aangifte gaan doen. Politie kan via die gegevens zijn adres achterhalen, daarbij komt hij dan op een lijst van internetoplichters te staan.....

Succes ermee.

Misschien zit zijn mailbox vol of krijgt hij geen berichten op zijn mail. Wie weet is het kaartje wel op de post gegaan. Ik zou nog even wachten met schelden. Tip: reageer op heel veel threads die hij heeft geopend met de vraag contact op te nemen, misschien heeft hij op deze threads nog een abonnement en krijgt hij hier wel melding van:
Zie hier
https://www.synthforum.nl/forums/search.php?searchid=3193709

Krachttermen wilde ik vooralsnog achterwege laten. :frons:
De intentie van deze draad was puur om via via, of op hem direct de aandacht te vestigen, danwel te vragen.
Zoals ik al eerder aangegeven heb, ben ik van een aantal mensen uitgegaan die (na navraag gedaan te hebben)zeker van zijn betrouwbaarheid zijn (waren?)
Het is erg jammer dat het zo loopt. Ik begrijp best dat door de recessie een aantal mensen de verleiding niet kunnen weerstaan om op deze manier hun financiële tekorten op te lossen.:gaap:
Maar dan zou ik het persoonlijk toch ietwat groter aanpakken. 1x albert heijn kost ook €85...da's kruimelwerk. Dat zou mijn eer te na zijn.:maffia:

Iedereen nog bedankt voor de reakties hier en via mail.
Inmiddels heb ik advies gevraagd aan mijn juridisch adviseur.
Als ik binnen een maand niets meer verneem, in de zin van, terugboeking, alsnog geleverd artikel of een geldig excuus om na de genoemde maand als nog te leveren/terug te boeken.
Dan kan ik stappen ondernemen om hem als oplichter aan te geven.
Inmiddels heb ik alle benodigde gegevens.
Er zijn hier mensen die al eens zaken met hem gedaan hebben, en ik vraag me af of dat inderdaad allemaal goed is gegaan. Mocht dat niet zo zijn zou ik dit graag mee willen nemen.

Misschien denkt iemand dat dit voor dat bedrag allemaal heel drastisch is, maar ik heb een schurfthekel aan oneerlijk gedrag.

Laatste bericht van mij in deze thread.
Vanuit het niets =)kreeg ik een mailtje met een welgemeend excuus.
En de belofte om het kaartje zsm. te laten bezorgen.
Dat is inmiddels gebeurd.
Het heeft 4 weken geduurd beetje lang:bekdicht:, maar ondanks alles excuus aanvaard.:okdan:

Dank voor het meedenken.:doei:

Hm, was het plaatselijk postkantoor door z'n postzegels heen en moesten ze eerst laten bijdrukken en toen bleek het papier op en toen dat opgelost was bleek de inkt op en toen de gom en toen het water voor het oranje sponsje?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back