Lacrosse
Rise of the Machines
Afgelopen vrijdag en zaterdag ben ik in Wilhermsdorf geweest bij Rudi Linhard. Ik heb hem alle modificaties laten doen op mijn Voyager: geheugenuitbreiding, aftertouch mod, filter glide mod, betere condensatoren, slew rate aanpassing en nog wat kleine dingen. Compleet met O.S. 3.5 (officieel nog niet uit) klinkt hij nu echt fantastisch! Echt een wereld van verschil!
We hebben ook even mijn Voyager met open behuizing naast een prototype van de Voyager gezet. Mooi om de overeenkomsten en verschillen tussen de twee synths te zien. Wat mij betreft had de signature edition de handtekening van Rudi gehad; hij heeft immers véél meer voor de Voyager gedaan dan o.a. Bob Moog; lullig maar waar!
Al met al een aanrader voor iedereen met een Voyager.
We hebben ook even mijn Voyager met open behuizing naast een prototype van de Voyager gezet. Mooi om de overeenkomsten en verschillen tussen de twee synths te zien. Wat mij betreft had de signature edition de handtekening van Rudi gehad; hij heeft immers véél meer voor de Voyager gedaan dan o.a. Bob Moog; lullig maar waar!
Al met al een aanrader voor iedereen met een Voyager.