Lynxxx
8 bit is de shit!
Heerlijk dit soort retro topics
En ik doe niets liever dan mensen hun jeugdherinneringen ophalen en daarna vakkundig slopen dus bij deze 
Ach jaaaaa Tutti Frutti op RTL+...
...en de hele (Black) Emanuelle reeks op de vrijdagavond.. Fantastisch
Effe een stroll past MTV memory lane..
Ik vond Simone Angel wel sympatiek. Ze werkt(e?) sinds een tijdje voor de Arubaanse televisie en radio. Was een koel wijf en Partyzone was de shit
Via google kom je een tv aflevering tegen waarin ze praat over de nederlandse marine op aruba ofzo en gewoon nederlands praat. Ze blogde een tijd lang vanuit Belize alwaar ze een eco-jungle-touristen-reisoord-buro-dinges runt of ofzoiets en ze heeft tegenwoordig een Muziek Blog. Simone nu
Ray Cokes presenteerde vroeger YouTube - MTV most wanted. Het programma waarbij hij zo ongeveer permanent met zijn hoofd IN de camera zat en de cameravrouw ervan probeerde te overtuigen om zich voor de TV te laten zien.
Ik zag m vorige week nog voorbij komen in een braaf programma over bier, waarbij hij met een bierkenner langs brouwerijen in belgie ging ofzo. Grappige vent. Is nu een oude knar En maakt dus wat rustigere programma's.
Kristiane Backer presenteerde vroeger altijd The Coca Cola Report. Was leuke dame. Ze heeft daarna nog een tijdje nieuws gepresenteerd ofzo volgens mij en deed tijdje seminars voor bedrijven geloof ik. Schijnt tegenwoordig een kliniek voor homeopathie te hebben. Als je niet wilt weten hoe ze er nu uit ziet moet je vooral hier niet klikken
Davina McCall vond ik persoonlijk de meest geflipte van het hele stel en altijd erg grappig om naar te kijken. Ze heeft de afgelopen jaren Big Brother gepresenteerd in de UK, maakte een programma over sex voor Channel 4 en produceert aan de lopende band fitness DVDs.
Carolyn Lilipali werkte na MTV korte tijd voor Omroep Zeeland en heeft nieuws voor de BBC gedaan geloof ik.
Pip Dann presenteerde MTV countdown. geen idee wat ze nu doet. Vond het altijd beetje wazig figuur.
Zo. Tot zo ver mijn bliksemonderzoek naar de jaren negentig
En ik doe niets liever dan mensen hun jeugdherinneringen ophalen en daarna vakkundig slopen dus bij deze 
Ach jaaaaa Tutti Frutti op RTL+...
...en de hele (Black) Emanuelle reeks op de vrijdagavond.. Fantastisch

Effe een stroll past MTV memory lane..
Ik vond Simone Angel wel sympatiek. Ze werkt(e?) sinds een tijdje voor de Arubaanse televisie en radio. Was een koel wijf en Partyzone was de shit
Via google kom je een tv aflevering tegen waarin ze praat over de nederlandse marine op aruba ofzo en gewoon nederlands praat. Ze blogde een tijd lang vanuit Belize alwaar ze een eco-jungle-touristen-reisoord-buro-dinges runt of ofzoiets en ze heeft tegenwoordig een Muziek Blog. Simone nuRay Cokes presenteerde vroeger YouTube - MTV most wanted. Het programma waarbij hij zo ongeveer permanent met zijn hoofd IN de camera zat en de cameravrouw ervan probeerde te overtuigen om zich voor de TV te laten zien.
Ik zag m vorige week nog voorbij komen in een braaf programma over bier, waarbij hij met een bierkenner langs brouwerijen in belgie ging ofzo. Grappige vent. Is nu een oude knar En maakt dus wat rustigere programma's.
Kristiane Backer presenteerde vroeger altijd The Coca Cola Report. Was leuke dame. Ze heeft daarna nog een tijdje nieuws gepresenteerd ofzo volgens mij en deed tijdje seminars voor bedrijven geloof ik. Schijnt tegenwoordig een kliniek voor homeopathie te hebben. Als je niet wilt weten hoe ze er nu uit ziet moet je vooral hier niet klikken
Davina McCall vond ik persoonlijk de meest geflipte van het hele stel en altijd erg grappig om naar te kijken. Ze heeft de afgelopen jaren Big Brother gepresenteerd in de UK, maakte een programma over sex voor Channel 4 en produceert aan de lopende band fitness DVDs.
Carolyn Lilipali werkte na MTV korte tijd voor Omroep Zeeland en heeft nieuws voor de BBC gedaan geloof ik.
Pip Dann presenteerde MTV countdown. geen idee wat ze nu doet. Vond het altijd beetje wazig figuur.
Zo. Tot zo ver mijn bliksemonderzoek naar de jaren negentig

(klinkt wat netter dan waar ik aan dacht..)