MTV Partyzone met Simone Angel - Wie keek dit ook vroeger?

Heerlijk dit soort retro topics :) En ik doe niets liever dan mensen hun jeugdherinneringen ophalen en daarna vakkundig slopen dus bij deze :)

y1pSZHwRo3oY3Ty4CTudPy6nf2Mgsue84tSPz_htpSQoRQUsa46wnyxz-gb_MKZAbyhuk9FDB_zyWs

Ach jaaaaa Tutti Frutti op RTL+...

...en de hele (Black) Emanuelle reeks op de vrijdagavond.. Fantastisch :)

Effe een stroll past MTV memory lane..

262344983_0dd5fe2528.jpg

Ik vond Simone Angel wel sympatiek. Ze werkt(e?) sinds een tijdje voor de Arubaanse televisie en radio. Was een koel wijf en Partyzone was de shit :) Via google kom je een tv aflevering tegen waarin ze praat over de nederlandse marine op aruba ofzo en gewoon nederlands praat. Ze blogde een tijd lang vanuit Belize alwaar ze een eco-jungle-touristen-reisoord-buro-dinges runt of ofzoiets en ze heeft tegenwoordig een Muziek Blog. Simone nu

Ray Cokes presenteerde vroeger YouTube - MTV most wanted. Het programma waarbij hij zo ongeveer permanent met zijn hoofd IN de camera zat en de cameravrouw ervan probeerde te overtuigen om zich voor de TV te laten zien.
Ik zag m vorige week nog voorbij komen in een braaf programma over bier, waarbij hij met een bierkenner langs brouwerijen in belgie ging ofzo. Grappige vent. Is nu een oude knar En maakt dus wat rustigere programma's.

1180727087g.jpg

Kristiane Backer presenteerde vroeger altijd The Coca Cola Report. Was leuke dame. Ze heeft daarna nog een tijdje nieuws gepresenteerd ofzo volgens mij en deed tijdje seminars voor bedrijven geloof ik. Schijnt tegenwoordig een kliniek voor homeopathie te hebben. Als je niet wilt weten hoe ze er nu uit ziet moet je vooral hier niet klikken

davina.jpg

Davina McCall vond ik persoonlijk de meest geflipte van het hele stel en altijd erg grappig om naar te kijken. Ze heeft de afgelopen jaren Big Brother gepresenteerd in de UK, maakte een programma over sex voor Channel 4 en produceert aan de lopende band fitness DVDs.

mtvfoto-carolyn.jpg

Carolyn Lilipali werkte na MTV korte tijd voor Omroep Zeeland en heeft nieuws voor de BBC gedaan geloof ik.

dyn008_original_330_274_pjpeg_2591352_918f04799039fde6057c286ff913f636.jpg

Pip Dann presenteerde MTV countdown. geen idee wat ze nu doet. Vond het altijd beetje wazig figuur.

Zo. Tot zo ver mijn bliksemonderzoek naar de jaren negentig

retro ten top http://nl.wikipedia.org/wiki/Sigue_Sigue_Sputnik

vette shitttttttttttt
http://www.youtube.com/watch?v=C4AH4fXInQs&feature=related
verplichte " freak " kost ...
misschien tog blij datk de new wave nie so heb meegemaakt haha
liep ook so
SSS is gewoon elvis on steroids electro punk dinges en dan nog wat...

YouTube - Sigue Sigue Sputnik - Love Missile F1-11 (uncensored) blijft toch wel de bizarste,
de rest is niets anders dan oale rock en roll shit met een electronisch randje...

da's een popgroep die speciaal optreed voor TV...

O ja, wacht....die ken ik nog uit die tijd....was een toffe band....:okdan:

...
Het programma waarbij hij zo ongeveer permanent met zijn hoofd IN de camera zat en de cameravrouw ervan probeerde te overtuigen om zich voor de TV te laten zien.
...

het was toch juist "Rob the cameraman"?

kan me 1 vage clip herinneren met hele rustige muziek en beelden
in een stomerij,
gewoon hoe de kleding werd gestoomd en aan een lopende band werden gehangen
en vervolgens aan die lopende band naar buiten en de stad ingingen.

nooit achtergekomen wat het nou was

Laatst gewijzigd:
:D 'k Vond die MTV-logo 'reclames' altijd geweldig! Sloegen soms echt NERGENS op!

enne,,..
backer_mtv_DW_Vermi_820045e.jpg

Wat vond ik dat altijd een ...mooie, intelligente en spontane vrouw!! :P (klinkt wat netter dan waar ik aan dacht..)

...
Ray Cokes presenteerde vroeger Most Wanted. Het programma waarbij hij zo ongeveer permanent met zijn hoofd IN de camera zat en de cameravrouw ervan probeerde te overtuigen om zich voor de TV te laten zien......

En vergeet "Rob the Cameraman" niet!

:D 'k Vond die MTV-logo 'reclames' altijd geweldig! Sloegen soms echt NERGENS op!

enne,,..
backer_mtv_DW_Vermi_820045e.jpg

Wat vond ik dat altijd een ...mooie, intelligente en spontane vrouw!! :P (klinkt wat netter dan waar ik aan dacht..)

Wie is dat dan?

Het hele Giel Beelen 3FM op TV rommel is volges mijn geript van die Ray als ik er zo naar kijk.
Was wel vette poep jah, PartyZone. Maatje van me het er nog 'n hoop op VHS. Alleen geen speler meer voor. Heb zelf ook nog VHS X-MIX, bijna allemaal. Sommige is tape van stuk, ouwe recorders vreten nog wel eens bandjes...
Heb laatst toch maar effe de hele X-MIX serie gekocht op DVD. Maar dan wel bij K7 zelf: http://www.k7store.com/search/?strSearch=x-mix

Bol.com heb ik wel eens 'n CD gekocht, die 3 jaar later aan kwam :-(

Back