MTV Partyzone met Simone Angel - Wie keek dit ook vroeger?

Owja! :)
Maar waren dat niet meer veredelde 'omroepsters'?
Ik bedoel die deden toch MTV-news enzo?

Misschien een idee voor een meet om een ouwe gare CRT TV met zo'n dikke buis neer te zetten en dan VHS'en te draaien met Xmix enzo, met een vieze ouwe bank ervoor en een stevig blow om te roken ... ik heb zelf al 8 jaar geen joint meer aangeraakt maar hiervoor zou ik het wel weer eens willen doen :)

ik doe mee !

ik zorg wel voor de river cola, 3es champagnepils, pcd pinda's en een ouwe gare matchline waarbij de onderste 5cm van het beeld freaky spaced. (gelukkig zit er nog wel een afstandsbediening bij, voor het geval mama weer net binnenkomt tijdens een clip van 2live crew)?

Wie zorgt er voor de (ik hoop ribfluwelen) bank ?

YeAH!!
mtv partyzone...dat was gewoon de shit!
Altijd na thuiskomst mtv aan...lekkere vage clips kijken.
Nu is mtv zo ongelofelijk crap dat is niet leuk meer...reallife zooi en sweet 16 parties enzo.
simone angel :-)

Overigens, voor de jonkies, jullie weten toch dat Simone Angel eigenlijk Simone Engelen heet en gewoon uit het oerhollandsche Woerden komt?

egt waar
ze heeft wel egt soon tipical brighton grote muillll...
brede glim lach ook wel genoemd
d8 egt soon uk biatch :geslaagd:

en waar wichsen the vicksen ...six?
was ff in slaap gevalle..sorry zal niet meer gebeure

er waren nog 2 nl'ers, Carolyn Lilipaly en Marijne van der Vlugt...

oja dat indishe meisie
:engel:
lillipaldi werdt omroepser by bbc news tog

ik doe mee !

ik zorg wel voor de river cola, 3es champagnepils, pcd pinda's en een ouwe gare matchline waarbij de onderste 5cm van het beeld freaky spaced. (gelukkig zit er nog wel een afstandsbediening bij, voor het geval mama weer net binnenkomt tijdens een clip van 2live crew)?

Wie zorgt er voor de (ik hoop ribfluwelen) bank ?

kzorg wel 4 groen ..wie haalt me op ..:D
trouwens retro riedel sinas / cola met die grote plastic doppen ...:bekdicht:

jaaaaaa de beste periode van MTV ooit!

ik was ook een grote fan van Ray Cokes, met de goodie bag! lol
Er zijn mooie interviews te vinden met de presentatoren van die tijd over hoeveel vrijheid ze hadden omdat alles kon en onderzocht moest worden. Toen MTV nog geen 'business' was...

heeft zeker voor de nodige studie vertraging gezorgd ;)

Ray Cokes' Most Wanted was gaaf ja, keek ik ook altijd naar.

ray-cokesb.jpg

LOL, ik lees hier allemaal verhalen van mensen die het keken als ze thuis kwamen van stappen, ik was 15 ofzo en als dan mijn ouders niet thuis waren ofzo, regelde we energy drink en heel veel wiet en lagen we al spacend op de bank partyzone te kijken s'nachts 8)

Ik was meer fan van Maiken Waxo :P en natuurlijk Kristiane Backer, Ray is was een grappig mafketel :baco:
Maiken Wichsen idd... :D maar die Kristiane Kacker was niet echt lekker...

maar in principe ging het nutuulk om de clips van partyzone en of het nu wel of niet of toch weer wel door Simone Angel werd gepresenteerd is toch eigenlijk niet zo heel erg van belang... dus eigenlijk gaat deze thread inhoudelijk om de clips die werden getoont op partyzone... dan toch... en dan blijft er eigenlijk weinig meer over om inhoudelijk nog een thread over staande te kunnen houden... of ging het bij sommige dan toch om de geil factor qua Simone omdat men op die leeftijd (15 jaar met wiet enzo) nog geen vriendingetje hadden en zaten te dromen hoe ze Simone wel eens ff lekker van achter de b......

Laatst gewijzigd:
Heerlijk, was je gaan stappen kon je thuis nog ff lekker genieten van retevage clips (pre-toystory) van X-mix (heb er nog een videoband van!), en vele wazige tracks waarvan ik de titels op papiertjes schreef en dan later er CDtjes van probeerde te vinden :D

Andere mensen goeie ervaringen met MTV Partyzone? :dj:

Wat is een videoband?

Back