sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
ik heb een moog sonic6 aangeschaft en ben er erg blij mee. goede sound, handig concept.
wat minder is, ( bekend) is de envelopgenerator:
alleen attack en gecombineerde decay/release en een sustain aan/uit knop.
probleem daarbij is :
1 de release is niet apart aan en uit te zetten
2 de attack loopt bij loslaten van de toets eerst z'n gehele cyclus uit. ( hij retriggered wel als je een toets opnieuw loslaat+aanslaat).( de decay+release dus ook waarschijnlijk)
beiden1+2 zou ik willen laten veranderen.
vraag is of iemand daar ervaring mee heeft, of het mogelijk/moeilijk is?
andere vraag: zou het zin hebben dan ook de sustain variabel te maken , en is dat moeilijk
derde optie is om het snoerbakje te vullen met 1 of 2 doepfer log envelops die gevoed worden via de extra externe spanningsbus van de sonicsix. ( ik weet niet of dat technisch haalbaar is?)
graag enige ideeen hieromtrent. de synth is het waard denk ik , en ik wil er inderdaad binnenkort zowiezo even mee naar een erkend reperateur ter callibrering en cleaning
schema is hier te vinden:
http://www.analoghell.com/studio/index.cfm?fuse=downloads
ook andere mogelijke modificatietips zijn natuurlijk van harte welkom
reeds bedankt voor de meedenkmoeite
wat minder is, ( bekend) is de envelopgenerator:
alleen attack en gecombineerde decay/release en een sustain aan/uit knop.
probleem daarbij is :
1 de release is niet apart aan en uit te zetten
2 de attack loopt bij loslaten van de toets eerst z'n gehele cyclus uit. ( hij retriggered wel als je een toets opnieuw loslaat+aanslaat).( de decay+release dus ook waarschijnlijk)
beiden1+2 zou ik willen laten veranderen.
vraag is of iemand daar ervaring mee heeft, of het mogelijk/moeilijk is?
andere vraag: zou het zin hebben dan ook de sustain variabel te maken , en is dat moeilijk
derde optie is om het snoerbakje te vullen met 1 of 2 doepfer log envelops die gevoed worden via de extra externe spanningsbus van de sonicsix. ( ik weet niet of dat technisch haalbaar is?)
graag enige ideeen hieromtrent. de synth is het waard denk ik , en ik wil er inderdaad binnenkort zowiezo even mee naar een erkend reperateur ter callibrering en cleaning
schema is hier te vinden:
http://www.analoghell.com/studio/index.cfm?fuse=downloads
ook andere mogelijke modificatietips zijn natuurlijk van harte welkom
reeds bedankt voor de meedenkmoeite

doen