Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja ook dat en ik wil toch zo min mogelijk het uiterlijk van de synth aanpassen,zo'n D en R onder 1 knop is wel weer handig voor percussie geluiden bijv.
daar wil je juist dat de decay en release altijd gelijk zijn (met de sustain op 0 uiteraard)...

de inhoud van de uA914 is zoals ik al zei een "wild guess), komt zelfs in mijn antieke databoeken niet voor, dus als iemand meer weet.
A Fairchild Micrologic pL914 integrated circuit, connected as a monostable multivibrator
dual two-input gate, Fairchild pL-914. ZO. -. J-K flip-flop, Fairchild pL-926 la. - buffer, Fairchild pL-900
two Fairchild integrated circuits. One of these, type pL914,. (Fig. 2) is a dual two-input gate that, together with an external resistance-capacitance
Waarom is ouwe documentatie niet veelvuldiger ingescand en gepubliceerd. Loop hier ook vaak tegenaan. Maar uit voorgaande "Google-fragmenten" blijkt dat je op zijn minst heel warm moet zitten. Het zal mij niet verbazen dat ua914 (TI) = pl914 (Fairchild) en die lijkt idd een dual two-input nand te zijn.
http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19700030454_1970030454.pdf
In het volgende document hebben ze het over uL914 van Fairchild en ook hier wederom een nand gate. Ik denk dat je aanname klopt.

als je nog meer van dit soort gezellige documenten weet, altijd goed![]()
.
maar eerst
.Kwestie van creatief googlen en vooral de aanhouder wint.
btw goede weekend suggestiemaar eerst
.

een ook een goed weekend, allen
groeten,
jeroen

gebruikte jij het micro teken (een soort van u) bij het googelen.?
kon hem op mijn computer niet vonden.