Ging het niet met enkel wasbenzine? Beetje zonde dat je letters nu weg zijn man

Ik had dat iig echt niet tof gevonden.
Nee,.. Maak je geen zorgen,..ik heb alle letters nog,. ze zitten op het doekje,. Ik bewaar dat gewoon tot de wetenschap ver genoeg is on ze terug te zetten!
Maar neuh,.. wasbenzine deed niks,. heb t minstens tien minuten ermee geprobeerd,.. resultaat 0
En die letters,..ach,..wel bummer,.. maar t arme ding ziet r toch al niet uit,.. gheheh,..heeft al zoveel gekkigheid op parties overleefd.
Zoals bier,.. baco,.. rookmachinevloeistof,..stickers,..joints,..valpartijen,. eten,.. kortsluiting,. en ga zo maar door!
De achterkant zit volgeplakt met flyers,..Eigenlijk,..Hoe langer ik naar dadding kijk hoe meer de afgelopen 28 jaar zich voor me afspelen,..
Hij ziet er best stoer uit,. Als een oorlogsveteraan.
Dat stuk gaffer moest r echt af omdat t begon te brokkelen en in mn osc2 potje terecht zou komen,.. anders zat t er nog gewoon op,. net als de rest van de gafferplak op andere plaatsen.
Als ie als nieuw was had ik t zeker niet gedaan,..
Hij gaat ook nooit in de verkoop want t is mn eerste synth,. En hopelijk kan ie op een dag naar 1 van mn kids,.. En anders neem ik m mee in de oven naar t hiernamaals!
Dus voortaan,. als ik naar die zielige belettering kijk,.. heb ik dit draadje om aan te denken,..gheheh,.. En dat er andere synthleipo's zijn die met je meevoelen als je letters op een doekje blijven zitten.