Vandaag bezig geweest met geheel uitgeharde gaffa, stage, pa, duckt tape. Na een jaar of 20 trek je de plastic toplaag (de tape) er zo af maar daaronder blijft die steenharde laag achter. Echt rottig. Bovenstaande chemicaliën geprobeerd maar deed hier niks. Aceton en thinner losten hier de lak op (op wc-papier zie je dat gelijk), eerst op een onopvallende plek proberen (binnenkant)!
Waar ik succes mee had was schoonmaak spiritus van AH (ik denk dat brandspiritus hetzelfde is). Ruim met gevouwen wc pap aangebracht en beetje poetsen, steeds nieuw papier. Het loste op en de lak bleef onbeschadigd!
Toch nog wel een paar uur mee bezig geweest hoor, iemand had de zijkanten van mijn unit ooit met die tape gepimpt.
Van tevoren naar het juiste spul gezocht en oa deze thread gevonden. Hopelijk helpt dit in de toekomst weer iemand!
Laat je ervaring horen.
Groeten
Waar ik succes mee had was schoonmaak spiritus van AH (ik denk dat brandspiritus hetzelfde is). Ruim met gevouwen wc pap aangebracht en beetje poetsen, steeds nieuw papier. Het loste op en de lak bleef onbeschadigd!

Toch nog wel een paar uur mee bezig geweest hoor, iemand had de zijkanten van mijn unit ooit met die tape gepimpt.

Van tevoren naar het juiste spul gezocht en oa deze thread gevonden. Hopelijk helpt dit in de toekomst weer iemand!
Laat je ervaring horen.
Groeten