morningfactory
Nieuwkomer
Hallo allemaal,
is wel zo netjes om me ff voor te stellen.
Mijn naam is Joep en kom uut Heerlen
, een gat in limboland haha.
Ik draai inmiddels al 17 jaar, dus een echte platenfreak van oosprong... heb dus echt vooral de house en techno flink gevolgd. Heb bij outland records gewerkt en later sirius smartsounds ... bij elkaar een jaartje of 8.
Nu zijn de tijden wat veranderd wat helemaal niet erg is, je weet wel... mp3 djs.
Nu al sinds een paar jaar aan het produceren, denk daarbij in de (deep)house tot technohoek.
Ik vind het leuk om hier af en toe eens te komen kijken, vooral de freaks met hun synths vind ik wel lachen en vaak leerzaam. We kunnen allemaal wat van elkaar opsteken lijkt me zo, want een ding heb ik inmiddels wel geleerd, vooral op producing vlak raak je nooit maar dan ook nooit uitgeleerd.
de naam morningfactory is een pseudoniempje van me op producing vlak en geinspireerd op een classic van chez damier en ron trent op perscription records.
Groetjes
joep
www.soundcloud.com/enzovoort
is wel zo netjes om me ff voor te stellen.
Mijn naam is Joep en kom uut Heerlen
, een gat in limboland haha. Ik draai inmiddels al 17 jaar, dus een echte platenfreak van oosprong... heb dus echt vooral de house en techno flink gevolgd. Heb bij outland records gewerkt en later sirius smartsounds ... bij elkaar een jaartje of 8.
Nu zijn de tijden wat veranderd wat helemaal niet erg is, je weet wel... mp3 djs.
Nu al sinds een paar jaar aan het produceren, denk daarbij in de (deep)house tot technohoek.
Ik vind het leuk om hier af en toe eens te komen kijken, vooral de freaks met hun synths vind ik wel lachen en vaak leerzaam. We kunnen allemaal wat van elkaar opsteken lijkt me zo, want een ding heb ik inmiddels wel geleerd, vooral op producing vlak raak je nooit maar dan ook nooit uitgeleerd.
de naam morningfactory is een pseudoniempje van me op producing vlak en geinspireerd op een classic van chez damier en ron trent op perscription records.
Groetjes
joep
www.soundcloud.com/enzovoort
Laatst gewijzigd:

)