Die zijn al duurdie gaan in de toekomst duur worden.
. Tijd dat er iemand dotcom modules maakt met Juno DCOtjes in, en die lekkere filter.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die zijn al duurdie gaan in de toekomst duur worden.
. Tijd dat er iemand dotcom modules maakt met Juno DCOtjes in, en die lekkere filter.of het een speelhulp is of niet t zit er niet op dat portamentoen en das best een beetje jammer
je kan overigens wel unison op de 60.. nou ja unison.. eerder een verzuip optie
klinkt als een uitgeknepen sugar lee hooper
ik heb ook de 106 gehad en verkocht en een juno60 gekocht.. aanrader is wel een midi2dcb jekkeltje
tips:
The JUNO-60 can have 76 patches. By pressing down nr 5 and 1 or 2, at the same time, you get access to patch 57 to 76.
To access patches 80 to 98, (dead-patch) plug a cord into the PATCH SHIFT connector. Now you can access the test-programs 80-98: Keep 5 down and press 3 for bank 8, 5 and press 4 for bank 9.
Fire the JUNO up with the KEYTRANSPOSE button pressed and the arpeggio mode-switch up to enter MONO-MODE. All 6 voices will be assigned to the last key pressed.
hehe... alleen manual? ...ergens wel beter want anders grijp je steeds terug naar dezelfde geluiden (nu is dat bij een juno-60 trouwens zonder eventuele presets ook niet al te moeilijk daar het scala aan mogelijkheden niet bijster grotesque te noemen is maar goed)...

I know... de meeste playa's krijgen bij het zien van die bak een slappe zak...De 2is een onderschat instrument, met name op het gebied van Fx en strings die op de 2 dankzij de 5 staps env heel mooi klinken.Je kunt er ook hele smerige ruige bassen mee maken.
ik heb een 6 een 60 en een 106 en die gaan noooooooooooit weg !doe geen analoge bakken weg spaar wat langer en koop er een bij.je krijgt er spijt van.tenminste dat denk ik