... vodden zijn het native instruments ... VODDEN ZEG IK U !!
.. koop nooit tweedehands een pakket softsynth van hen,.. je fluit beter op het geld dan het daaraan te geven,.. dan maak je tenminste nog iets geluid.
... ik kocht een kore1 softsynthpakket & hardwarecontroller,... en we zijn nu al 14 dagen verder en der is nog geen noot muziek uitgekomen omdat ik het gewoon niet geregistreerd krijg !
... hun principe berust erop dat als je iets koopt van hen (native instruments) , je dat zomaar niet kunt gaan gebruiken (ongeacht dat je er geld voor betaald hebt),... je moet eerst nog eens dat product bij hen online gaan registeren of het vervalt gewoon.
.. op zich zal dit wel werken als je iets nieuw aankoopt, maar 2de hands heb je dus het probleem dat de vorige eigenaar het product geblokkeerd heeft met zijn registratie destijds bij aankoop.
... gevolg zeuren, zagen, emailen, telefoneren... en ja uiteindelijk dan maar via een middeleeuwse fax (wie heeft nou nog zoiets ?), een handgeschreven schuldbekentenis van de eigenaar die bekent dat hij het ECHT doorverkocht heeft,... en er ECHT afstand van wil doen.
... na nog eens zeuren, emailen ,... een verlossende email met vrijgave voor registratie,... en jawel ... weer niets, en als reden van de weigering berichten in een taal die volgens mij in botswana rijkelijk gehanteerd kan worden.
... tja,... ok..; ik betaalde er maar 350 euro voor,... maar t'gaat mij om het principe,.. niet meer en niet minder.
Verderverkopen doe ik niet, want dat lijkt mij je reinste oplichterij.
... en kijk .. plots regende het daar wrakelijke bevlekte downloads ,... en nu geniet ik alsnog van de laatste kore-2 softsynthversie met zowat alle beschikbare soundpacks ... en dat aanzie ik nou niet als illegale oplichting,... maar als compensatie voor mijn 350 euro.
Alsnog gewaarschuwd voor 3dehands Native instruments materiaal.
Pincher P.