Problemen Native Instruments

Ook ik heb ruim ervaring met NI registraties, 2e hands koop en verkoop etc. En ik moet zeggen dat NI hier echt heel goed mee omgaat. Daar kunnen veel andere software bedrijven nog wat van leren. ;) Je ziet hier ook regelmatig 2e hands NI pakketten verkocht worden zonder dat daar gezeur op volgt dus dat is op zich al een prima bewijs dat het overdragen van een NI licentie geen enkel probleem hoeft te zijn.

ik heb hier 2e hands een paar ni pluggins gekocht waarbij ik na 3 weken nog wacht op de dozen, de serials heb ik al wel via mail maar in het service center kan ik er niks mee.
Via de website zegt NI dat de serials niet kloppen, de verkoper zegt dat hij nog op bevestiging van NI wacht terwijl hij de serials al niet meer kan vinden in zijn account en ze van de doos af moest lezen.

1 pluggin ervan is een downloadversie, maar ik weet niet hoe ik dit alles op mijn naam kan krijgen. De verkoper wacht op antwoord van NI om die serial naar hem te sturen.
Volgens de verkoper kan ik met de serials de software al downloaden maar het enige wat ik kan downloaden zijn updates en demo's van de pluggins die ik al heb.

Kompakt 2e hands kopen een tijdje terug ging een stuk makkelijker.

ik wacht nog tot de dozen en software er is, dan weet ik meer.

Laatst gewijzigd:
inmiddels weer wat verder. alle software + dozen binnen.
battery 3 instal ging foutloos, net als het activeren en registreren
absynth 4 daarintegen heeft exact hetzelfde probleem als kompakt:

installeren vanaf dvd loopt ie vast aan het einde, bsod
melding c000021a op 0x0000000 (0000000x0000000) aantal 0tjes kan anders zijn .
de-installeren kan niet "could not find install.log".

alles handmatig verwijderen en opnieuw installen hielp niet, wat nu ?

6_trak schreef:
hardware synths zijn nep, je kan er o.a. niet eens mee internetten, telefoneren, chatten, games op spelen, movies kijken, textverwerken, fotosjoppen, muziek luisteren en emulators op draaien...
Dat kan je met een soft synth an sich ook niet :doei:

Laatst gewijzigd:
De helpdeks van NI heeft binnen een uur na het aanmaken van wat hulptickets alle 4 de NI software geactiveerd en op mijn naam gezet, topservice :mega:

Ook kreeg ik direct de downloadlink van Massive die direct geregistreerd werd.

Nu alleen nog de installs van absynth4 en kompakt voor elkaar krijgen.

Back