mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en ikke. ikke alleen maar presets gebruiken hehe. Pas ze vaak wel beetje aan hoor. gewoon wat chorus ofzo, of envelopes maar opzih gewoon preset geluiden.

Layeren doe ik ook veel. sounds layeren. vind ik fantastisch.

presets gebruiken
Zitten we het niet op het SYNTH-forum.

En dan nu even over yamaha. Ik vind wel dat hun apparaten het makkelijkste werken van alle merken die er zijn. En het gaat eigenlijk ook nooit fout.

Zelf ben ik niet zo'n hele grote yamaha-fan, omdat ze niet zo'n extreme geluiden maken, maar heel erg op het midden zijn gericht (op zich niks mis mee en toch veel mogelijkheden).
Maar om je geluid afwisselend te houden past een yamaha mooi tussen een korg en een clavia.

tja haha

tja haha

Origineel geplaatst door bambamstudio
als er ergens in een thread Fuse getypt wordt, krijg je dan een mailtje of zo?? [/QUOTE

en als je nou roland heet van je voornam ,krijg je dan de hoofdprijs !

of wally dorf ,
iid geval vindt ik ook yamaha ,
een KEI van MaatSchapij
vanaf de csjes,cs5/30 enz tot en de groove app. aka rs7000 samplers a4/5000 .... tot...

:D :luv:

as seen on e-bay

as seen on e-bay

Origineel geplaatst door LeonMols
Ik vind persoonlijk van niet, omdat de Yamaha's die ik heb toch allemaal min of meer een eigen "smaak" hebben...

Een Motif kun je niet vergelijken met een FS1r, een CS2x niet met een MU100r (als je ze niet in XG mode gebruikt).

voor bij je yamaha synhs als het allemaal te veel wordt ,
of 2 lod is ,.....
je eigen yamaha helmet
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2407314223

Attachments

• i-1.jpg
    i-1.jpg
    26,5 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door BananaWorld

Zelf ben ik niet zo'n hele grote yamaha-fan, omdat ze niet zo'n extreme geluiden maken, maar heel erg op het midden zijn gericht (op zich niks mis mee en toch veel mogelijkheden).

Zeg, was een DX ook niet van yamaha? Of laat je die niet meetellen bij deze uitspraak? FM kan toch *behoorlijk* extreem gaan....imho natuurlijk

Ennuh: An en VL synthese kunnen ook heel heftig gaan. Wat te denken van resampling op de A-series/RS7000 door de interne fx? ;)

Ik ben ook wel een beetje een Yammie-man. Maar heb itt Leon geen aandelen :)

Origineel geplaatst door Slipperman
Layeren doe ik ook veel. sounds layeren. vind ik fantastisch.

Altijd grappig om de reacties van mensen te zien op presets uit synths die al 'uitgemolken' zijn. Puur alleen al door de manier van spelen.

-"Waar komt dat geluid uit man???"
-"Mja de eerste preset uit de Pro-53 met een beetje delay en spelen met de frequentie van OSC1"
-"Huh!?"

Layeren is ook mooi, niet alleen bij pads.

Wel een heftige preset hoor, de eerste uit de pro 5.3. Ik gebruik ook wel presets, vooral de Triton heeft gewoon hele goede stringpresets.

Maar een va ofzo moet je gewoon zelf programmeren. Het is toch veel gaver je eigen sounds te gebruiken !

Ik ben altijd wel trots als ik een gave sound heb gemaakt, mensen vragen waar die vandaan komt. Daar ben je tenslotte naast muzikant ook synthfreak voor. Lekker proggen.

Yamaha heeft echt wel mooie synths. Een EX-5 is echt wel heftig. Net als een AN1X. Ik wil een AN2X, met veel knopjes !

Origineel geplaatst door bikkel
Layeren is ook mooi, niet alleen bij pads.

Wel voor ambient pads. ;)

ehm hallooo

hier bekijken we foto;s
discussies over gear, daar hebben we ook een forum voor :)

Ehmmm.... ik layer altijd 3 synths.

Boven elkaar. ;)

studio_small.jpg

hallo iedereen.

ik heb geen fotocamera (en eerlijk gezegd snap ik ook niet dat velen onder jullie er wel een hebben; weet je wat je van dat geld allemaal kan kopen?).

maar goed, om jullie toch op de hoogte te houden van hoe mijn studio eruit ziet heb ik een soort van artist's impression van de kamer gemaakt.
ik hoop dat jullie 'm mooi vinden en dat ie ook nog een beetje te begrijpen is...

cyan_circle_studio.jpg

hahaha! in het echt eet ik wel goed hoor.

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik heb geen fotocamera (en eerlijk gezegd snap ik ook niet dat velen onder jullie er wel een hebben; weet je wat je van dat geld allemaal kan kopen?).

Omdat ik anders op vakantie of als ik buiten iets moois zie, ik zolang moet tekenen voor m'n foto album. 8o)

Ben je geen gitaar vergeten? (pod pro)

Mijn 19" rack :

(Met muis tekenen is k*t!)

Attachments

• mijnrack.jpg
    mijnrack.jpg
    25,1 KB · Bekeken: 101
Origineel geplaatst door Bass
Mijn 19" rack :

(Met muis tekenen is k*t!)

Mooie spullen man :duivels:

Origineel geplaatst door Slipperman
LOL :D

naja iig heel creatief dat wel. en niet eens zo slecht getekend LOL.

komen die 4 jaar Bouwkunde toch nog van pas...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back