Bass
Gepokt en gemazeld
Origineel geplaatst door BCA303
Mooie spullen man![]()
danku
+ JP8000 & Prophecy & Mackie SR24-4 & Atari 1040ST
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door BCA303
Mooie spullen man![]()
Origineel geplaatst door cyan_circle
hallo iedereen.
ik heb geen fotocamera (en eerlijk gezegd snap ik ook niet dat velen onder jullie er wel een hebben; weet je wat je van dat geld allemaal kan kopen?).
hahaha! in het echt eet ik wel goed hoor.

Origineel geplaatst door wesko
Weet je wat je in die tijd van het tekenen allemaal had kunnen verdienen![]()

Origineel geplaatst door phochos
Volgende week maar weer eens een nieuwe foto doorseinen, daar de studio weer flink overhoop ligt (aantal spullen eruit, nieuwe spullen erbij). Weet nog niet met welke digitale camera ik de boel ga fotograferen (of de Fujifilm A404 of de Trust 620 AVD). WE zien wel!! Ga zo slapen!!![]()
![]()

hulde !Origineel geplaatst door Bauhaus
Een paar foto's uit onze studio.

Origineel geplaatst door Bauhaus
De monitoren lijken misschien een beetje raar te staan, maar het klinkt nu echt super gebalanceerd en gedetailleerd! Dit komt mede door die platen die aan de achterkant hangen, zijn van die speciale acoustische platen van 16 euro de m2! Dit loopt door over het hele plafond.

Nou jongeman weet je wel dat daar heel veel ongedierte op af kan komenOrigineel geplaatst door Almeros
Nougoed dan... voor al de luitjes die roepen dat hier zoveel pubers rondlopen... (en dat ik er dan vanuit ga dat ze daarmee proberen aan te geven dat ze zelf heel volwassen zijn)... Kan je je wijze lessen prediken over mijn huidige studioruimte... om maar meteen weer wat meer ontopic te gaan. Oh ik sta er niet op omdat ik de foto maak...dowh![]()