Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bouncemasters
hier n foto van de mijne...
)Origineel geplaatst door bouncemasters
wheheh, ik ben nog op zoek naar de ideale setup het buro is ook niet diepgenoeg. dus ideeen zijn welkom
:Origineel geplaatst door n0_key
Nou, voor je racks gaat kopen, eerst ff alles afstoffen!![]()

Origineel geplaatst door emkedouwe
idd, alleen dat doe ik al wekelijks. Maar mn zolder kamer is erg stoffig dus ik blijf bezig![]()
Oma op m'n yamaha!

Origineel geplaatst door Almeros
Hmmm... Ik zit 10 hoog in een flat en het is hier ook altijd zeeer stoffig! Of zou dat dan komen door het crematorium wat zo'n 200 meter verderop staatOma op m'n yamaha!
Dat swiffer werkt echt??? Ik erger me alleen al ZO dood aan de reclames dat ik me er niet mee zou willen vertonen.... Dan maar een equivalent![]()
het irritante is altijd dat meeste apperatuur zwart is en je daar gelijk alles op ziet
Naja swiffer kan goede uitkomst zijn maar pas op want er zijn ook doekkies die ermm zegmaar zelf allemaal stof afgeven. Van dat witte stof waarvan doekje zelf is gemaakt :confused: Dus let daar goed op.Origineel geplaatst door Slipperman
Jups die dingen werken hier perfecthet irritante is altijd dat meeste apperatuur zwart is en je daar gelijk alles op ziet
Naja swiffer kan goede uitkomst zijn maar pas op want er zijn ook doekkies die ermm zegmaar zelf allemaal stof afgeven. Van dat witte stof waarvan doekje zelf is gemaakt :confused: Dus let daar goed op.