mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hier n foto van de mijne...

Attachments

• fotostudio.jpg
    fotostudio.jpg
    70,5 KB · Bekeken: 95
Mooi setupje, bouncemaster

Origineel geplaatst door bouncemasters
hier n foto van de mijne...

Ik wil niet lastig zijn. (maar ik doe het graag ;) )

Maar als je die computerkast op de grond zet zodat je toetsenbord recht onder je TFT staat werkt misschien wel fijner. (dan maar wat langere kabels) Dan zit je recht voor je monitor en hoef je je nek niet te verdraaien. Dat kan wellicht wel schelen als je te lang en te vaak achter dat apparaat zit.
En een fijne stoel met steunen is misschien ook wel handig. Dan kun je je armen daar op laten rusten en heb je misschien minder snel last van je polsen of schouders.

Oke hier mijn studio:

De Behringer 3242 mixer:

studio1.JPG

De DJ hoek:
studio2.JPG

M'n Virus en mn soundcard:
studio3.JPG

De SH32(is van redstudio):
studio4.JPG

Mijn mobiele studio :):
studio5.JPG

Ik wil mn studio al tijden veranderen. Mn externe geluidskaart netjes wegwerken in een rack enzo en mn masterkeyboard wegwerken.

Wie heeft er wat tipzz

Origineel geplaatst door n0_key
Nou, voor je racks gaat kopen, eerst ff alles afstoffen! 8o)

idd, alleen dat doe ik al wekelijks. Maar mn zolder kamer is erg stoffig dus ik blijf bezig :(

De nieuwste foto's uit de W.A.H.-Studio. De Microkorg staat niet langer in de studio, deze heb ik verplaatst naar mijn slaapkamer, zodat daar uiteindelijk ook nog een wat kleinere studio komt te staan (samen met nog wat synths die ik nog ga kopen). De DR110 drumcomputer ga ik afwisselen met de DR220E, beide staan getriggerd aan de Roland SH101.
Volgt hier dus foto 1:

En foto 2:

En foto 3:

De microfoon staat aangesloten op de Korg MS2000 synth.

Origineel geplaatst door emkedouwe
idd, alleen dat doe ik al wekelijks. Maar mn zolder kamer is erg stoffig dus ik blijf bezig :(

Ik zit ook op zolder, ik ken je probleem. Een tipje, gebruik Swiffer of een equivalent (Vet! Goed woord, equivalent..). Dat is toch wel mijn beste studiotip. Die doekjes maken het leven echt makkelijker en stofvrijer...

Hmmm... Ik zit 10 hoog in een flat en het is hier ook altijd zeeer stoffig! Of zou dat dan komen door het crematorium wat zo'n 200 meter verderop staat :erm: Oma op m'n yamaha!

Dat swiffer werkt echt??? Ik erger me alleen al ZO dood aan de reclames dat ik me er niet mee zou willen vertonen.... Dan maar een equivalent :)

Naar aanleiding van mijn laatste foto's kan ik nog melden dat de Voice Systems M802 FX stereo mixer binnenkort vervangen wordt door een Behringer UB 1622 FX stereo mixer. Dit betekent dat dan de Korg Microkorg toch weer terugkomt in de W.A.H.-Studio, omdat ik dan over voldoende kanalen beschik om ook weer de Microkorg aan te sluiten. Ik had wel een tweede mengpaneel (een Behringer UB502), maar deze stoort teveel op de grote mixer. Daarom ga ik naar een wat grotere mixer met voldoende kanalen en weer een ingebouwde effectprocessor.
Over enkele maanden wordt de Boss BR8 vervangen door de Boss BR1180 CD recorder of eventueel een andere, in ieder geval dan met een grote harde schijf erin, zodat ik langere nummers kan opnemen (met de Boss BR8 kan ik hooguit nummers tot zo'n 8 minuten opnemen).8D

Origineel geplaatst door Almeros
Hmmm... Ik zit 10 hoog in een flat en het is hier ook altijd zeeer stoffig! Of zou dat dan komen door het crematorium wat zo'n 200 meter verderop staat :erm: Oma op m'n yamaha!

Dat swiffer werkt echt??? Ik erger me alleen al ZO dood aan de reclames dat ik me er niet mee zou willen vertonen.... Dan maar een equivalent :)

Jups die dingen werken hier perfect :D het irritante is altijd dat meeste apperatuur zwart is en je daar gelijk alles op ziet =( Naja swiffer kan goede uitkomst zijn maar pas op want er zijn ook doekkies die ermm zegmaar zelf allemaal stof afgeven. Van dat witte stof waarvan doekje zelf is gemaakt :confused: Dus let daar goed op.

Origineel geplaatst door Slipperman
Jups die dingen werken hier perfect :D het irritante is altijd dat meeste apperatuur zwart is en je daar gelijk alles op ziet =( Naja swiffer kan goede uitkomst zijn maar pas op want er zijn ook doekkies die ermm zegmaar zelf allemaal stof afgeven. Van dat witte stof waarvan doekje zelf is gemaakt :confused: Dus let daar goed op.

je hebt ook van die gele met olie geimpregneerde doekjes genaamd stretch en dust doek, die werken ook perfect.
Een goed spul om je tafel mee af te nemen is javaanse kruidenolie, gaat alles mooi van glimmen en het laat een lekkere frisse kruidengeur achter.

stelletje huiswijven !!! :(

ik kwam vandaag tijdens het opruimen en spullen uitzoeken voor de verkoop op koniginnedag (mijn neefje gaat spullen verkopen in purmerend, ik kwam iets tegen met tb 301 ofzo en tr 907 enzo erop, kweet niet wat het is maar het levert misschien wat op voor hem) wat foto's van mijn oude studio tegen, ik denk een jaar of 6 geleden gemaakt.
Zo zag het er dus vroeger uit bij mijn ouders thuis :)

oud1.jpg

oud2.jpg

[edit] ik zie nu trouwens pas dat het in 2 verschillende periodes is gemaakt, op de ene foto staat een poly800 en de andere is die weg en staat er een prophecy (ik was toen een van de eerste die hem had) en er staat een jkikker op me scherm bij de ene foto en bij de andere niet :engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back