mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
LOL

Nu ik het zo bedenk heb ik de laatste tijd flink wat spulletjes van SF leden gekocht. Moet gauw maar eens wat shotjes nemen dan. Met een groothoeklens dan welteverstaan. (vanwege de kleine kamer dan he)

Zo goed almachtige bambam ?

Attachments

• turntablez.jpg
    turntablez.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 116
zal wel lastig muziek maken zijn? :W

Origineel geplaatst door bambamstudio
eeeeeeh...ben ik de enigste die geen plaatjes ziet?
Grr... de server waar m'n site op staat is laatst gehackt en nou is het af en toe nog een beetje !#%... als het goed is moeten ze nu gewoon zichtbaar zijn :)

ok dan van mij ook eens wat studio foto's. Ik had vroeger alles in een hok met zooi staan. Aangezien zooi niet altijd inspirerend werkt (soms wel>:| )heb ik besloten een mooie meubel aan te schaffen en alles eens goed en functioneel neer te zetten.

HEt resultaat: een mooie pc-meubel "johan" van leenbakker voor 80 euro.

Attachments

• picture 015a.jpg
    picture 015a.jpg
    64,1 KB · Bekeken: 114
studio.JPG

Denk hier nog 2 Eminent Solina String Ensembles en je hebt hem compleet!

Vandaag heb ik mijn studio ge-herinricht. Ik ben eindelijk op het punt aangekomen dat niet alles meer past. Zie hier een paar foto's!

Nummer 1 met mijn nieuwe orgeltje en een Solina stringensemble.

Grtz,
Jeroen

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    78,7 KB · Bekeken: 115
Nummer 2, met mijn audio rack (mixer + effecten) en bovenop mijn buizenvoorversterker die ik alleen voor mijn Rhodes gebruik (en dan nog de Emagic EMI)...

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    89,3 KB · Bekeken: 116
Nummer 3, met mijn Nord Lead2 en mijn Motif (met maximaal geheugen, 2 PLG boards en extra outputs)...

Attachments

• 3.jpg
    3.jpg
    82,3 KB · Bekeken: 107
Nummer 4, met mijn mooiste Rhodes, mijn nieuwe Yamaha grooveboxjes (dankzij Syntforum), de Kaosspadd II (gekocht van LoFi), een oude Boss drumcomputer die ik alleen om te jammen gebruik), mijn Genelecs, en mijn noname Sony speakertjes als referentie naar een matige HiFi installatie (handig bij het afmixen omdat door die Genelecs alles goed klinkt). Bovenop 1 box zie je ook nog een Digitech talker)...

Attachments

• 4.jpg
    4.jpg
    89,1 KB · Bekeken: 114
Laatst gewijzigd:
Nummer 5, met mijn Yamaha S80, en mijn 2 computer schermpjes die goed van pas komen bij Cubase SX...

Attachments

• 5.jpg
    5.jpg
    69,5 KB · Bekeken: 113
Nummer 6, met mijn midirack met 3 Electrix doosjes (uit Amerika voor 500 euro totaal!), een Pulse, een MicroQ, een Fs1r, en nog wat oudere synths en een line mixertje (links onder zie je een blauw doosje, en dat is mijn PC)...

Attachments

• 6.jpg
    6.jpg
    79 KB · Bekeken: 114
Laatst gewijzigd:
Nummer 7, met mijn acoustische piano (die ook midi heeft!), en een Roland Harddiskrecorder die ik momenteel niet gebruik...

Attachments

• 7.jpg
    7.jpg
    63,7 KB · Bekeken: 113
en nummer 8, mijn Rhodes die ik mee sjouw naar optredens en mijn Hohner Pianet erop die niet is aangesloten omdat ik geen ruimte meer heb in mijn studio...

Attachments

• 8.jpg
    8.jpg
    33,4 KB · Bekeken: 111
Laatst gewijzigd:
@bastardsunited...

mooie spullejtes staan daar..
maar op de foto.... een rm1x en een rs7000? waarom staat die blauwe box daar nog nu je die RS hebt?

Bij foto nr 8 boven op die Rhodes licht toch een Hohner pianet T :)
(heb met de mijne toen 10 km gefietst was niet relax)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back