mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
eindelijk in bezit van digitale camera dus nu een recentere foto (zonder dx7 e.d., die staat ernaast)

Attachments

• rvoohstudiomei2003.jpg
    rvoohstudiomei2003.jpg
    72,7 KB · Bekeken: 127
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Waarom heb je een rekenmachine nodig om muziek te maken?

berekenen van bepaalde clock pulse tijden in de mc-500 sequencer..

bvb: 16 stappen in 4/4 tijd = 384 CPT

dit kan handig zijn om live ingespeelde noten uit te rekken in microscope mode.. of om andere edits uit te voeren..

Origineel geplaatst door RVooh
berekenen van bepaalde clock pulse tijden in de mc-500 sequencer..

bvb: 16 stappen in 4/4 tijd = 384 CPT

dit kan handig zijn om live ingespeelde noten uit te rekken in microscope mode.. of om andere edits uit te voeren..

Klink als muziek in mijn oren :erm:

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Klink als muziek in mijn oren :erm:

je merkt wel duidelijk dat jij een software sequencer gebruikt :D

de calculator methode is voor echte die-hards :duivels:

@bastardsunited...

mooie spullejtes staan daar..
maar op de foto.... een rm1x en een rs7000? waarom staat die blauwe box daar nog nu je die RS hebt?

ziet er inderdaad raar uit op het eerste gezicht, maar de rm1x is een uitstekende drum-bak. En als je de variation effecten op insert gebruikt dan krijg je zieke dingen uit de oude bak die je uit de rs7000 niet kan halen (behalve met de sampler dan) geld ook voor de synth-afdeling. Dus ik doe hem zeker niet weg. Ik ken wel meer mensen die allebei de rm1x en de rs7000 nog hebben.

bovendien gebruik ik voor live werk 2 sequencers voor volledige vrijheid. dan vult de rm1x de gaten op van de rs7000 als ik van song wissel.

toch niet zo gek of wel?

Gene gek idee nee..ik hoop dat ooit in de praktijk zelf mee te maken. Ik houd alvast maar een plekje vrij naast mn rm1x'je... :-)

Coole bak lijkt me dat...

Okay thnx..ken hem alleen van naam..dacht mischien old skool drum machine ofzo:D

sjonge jonge,

wat ben ik erg jaloers op jullie allemaal...waar halen jullie toch dat geld vandaan??

Ik moet gewoon eind deze maand een lening afsluiten om m'n MPC, Mixer, monitors en Microfoon te financieren...

Toch erg mooi allemaal hoor...

maar goed eind deze maan ddrop ik ook mijn fotos in deze topic :eureka:

mijn studio annex crib II

Origineel geplaatst door Tolliekop
sjonge jonge,

wat ben ik erg jaloers op jullie allemaal...waar halen jullie toch dat geld vandaan??

Het geld krijgen we met hard werken en jarenlang flink doorsparen!!!:W

ja maar eten jullie dan wel?

Origineel geplaatst door Tolliekop
sjonge jonge,

een keer per maand een ramkraak, gawapende overval of zo iets.

liqiudaties leveren trouwens ook best wel wat op tegenwoordig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back