TB-303 case

Status
Please reply by conversation.

UserTronix

Ouwe rot
Long shot maar je weet het nooit; heeft iemand wellicht een in goede staat verkerende boven-behuizing en eventueel een onder-behuizing voor een TB-303.

Staat me iets van bij dat er OOIT een topic was hier dat je ergens alumimmimumm.. behuizingen kon laten maken/kopen.. :erm: ff zoekfunctieën?!

customsynth is erg duur vind ik en ik denk ook niet dat ze 303 cases hebben, volgens mij doen zij alleen de paintjob opnieuw maar ik kan er naast zitten.

Ik had ze weleens gemaild hierover en toe hadden ze ze iig nog niet die cases.
Het zou een een mooie mal zijn :P

customsynth is erg duur vind ik en ik denk ook niet dat ze 303 cases hebben, volgens mij doen zij alleen de paintjob opnieuw maar ik kan er naast zitten.

Ik had ze weleens gemaild hierover en toe hadden ze ze iig nog niet die cases.
Het zou een een mooie mal zijn :P

Long shot maar je weet het nooit; heeft iemand wellicht een in goede staat verkerende boven-behuizing en eventueel een onder-behuizing voor een TB-303.

http://www.customsynth.co.uk/html/gallery_1.html
kmoet zeggen dit bedijf maakt wel mooie [soms] gear
die polysix in white bv
of die sh09 met orange print

kzou zelf wel wat leuks kunnen bedenken
iets met bleu / yellow / orange striping
aleen kosten ???????????

maar tis volgens mij een soort van x/ yassige cnc machiene maar dan met verf .../ printing
zal best duur zijn zoon machiene
denk dat gewoon kwestie van programmeren is en de front ..laten beprinten ..whala:doei:

haha die pro one ronderaan ziet r nie uit !
jx3p weer wel door de schuinen mod ,.. wooden cased

Attachments

• packrat07_2007_0706.jpg
    packrat07_2007_0706.jpg
    82 KB · Bekeken: 64
srry jx3p
nicey job

off topic adt wel
denk datze geen tb spul hebben

De bekende chip45brains/technology transplant dude op ebay ging er produceren. Ik heb eens een prototype vastgehad in Duitsland.

Status
Please reply by conversation.
Back